Arkadaşlarınızın Hangi Fiziksel Özelliğini İstersiniz?

Ben boy derim... Boyum 1.86 olmasına rağmen kendimi onların yanında kısa hissediyorum ve bu yüzden genellikle yüksek tabanlı giyerim ahaha belki ayakkabılarla 1.90 olurum umuduyla.

Güncellemeler
1 yıl
Evet 2 gündür beni taciz eden kezban mod tarafından anneme hakaret aldım haberiniz olsun... KS platformu cidden zavallı bir duruma gelmiş, böyle vasıfsız ve düşük zekalı insanları mod yapmaya devam edin... Bravo, Kendiniz Kaybedersiniz :d
Arkadaşlarınızın Hangi Fiziksel Özelliğini İstersiniz?
Cevapla