Kısa erkekler asla sevilmeyecektir değil mi?

Bizim sevmeye ve sevilmeye hakkımız yok mu? Boyum 1.70 diye yazdığım tüm kızlardan red yedim kızların hepsi 1.55 falandı ve o kızlar şu an 1.80 üzeri erkeklerle sevgililer. Keza biz kızlara güven veremeyiz. Kızlara sadece uzun boylu erkekler güven verir. Hayatın gerçekleri.

Kısa erkekler asla sevilmeyecektir değil mi?
Cevapla