@Hfkdkg ya bızım basımıza cok şey geldı uzak şehre gıttı o sonra bu ailem yuzunden olmaz dıye kendınden sogutmayaa calıştı vs ben saydırdım ona sevmıyorsan ayrıl dıye. ayrılmıyor da işten dolayı pek ılgılenmıyor da bugun hiç yazmadım aksama kadar uyudum yıne yazmamıştı. gece ıyı geceler yazdım soğuk yaptım. o da ıyı geceler yazmış tepem attı ayrılıcam dıyorum yok dıyor bılegınde tokam var yak yastıgımı at dıyorum baska yastık yok dıyıp yalan söyluyor delirdim artık ya
Niye ikisi denk olmasın ki zenginlik ya da fakirlik denklik işareti değildir hem adam sevdikten sonra çok lüks hediyeler alır altınlar bilezikler çok güzel bir servet elde edebilirsin Bu arada buradaki fakir ama güzel sen mi oluyorsun :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Güzel veya yakışıklıysan her zaman önde olursun.
her zaman denilemez ama bazı şeyleri etkileyebilir
İlk bakışta her zaman öndesin bence. İnsan ön yargılarının önüne geçemez. Spesifik bir alandan bahsediyorsak, o konu içinde daha farklı olabilir.
işte ama sonrasında özgüvensizliğim ezikliğim her şeyi batırıyor itici yapıyor
Neden ezik hissediyorsun
bende bilmiyorum travmalarla alakalıdır belki
Düşüncelerde kaybolma fazla, hayatını yaşamaya bak, zaman geri gelmez, bunun için pişman olma
olucam gibi ilerde düzeltmeye çalışıyorum
Düzeltirsin
keşke hiç guzellık olmasaydı mıllet estetıkle guzel oluor zaten
evet zaten o burna vücuda sahip oluyo bi şekilde onunda değeri kalmadı herkes aynı oldu
ama aura başka şey kızlar ya o herkeste olmuyor
@Hfkdkg özgüven işte
@Hfkdkg knk o dogru ama parası olanın aurasına bakmıyolar. neysekı bızım auramızda var dfgchvjbk. bıyandan sevgılım yuzunden aglıyıp bı yandan yazmam fregthy
kız sen neden ağlıyosun ah şu erkekler
yaa hfjdkjdk bu arada özgüvende değil ya Allah tarafından verilen o hava oluyor gerçekten bazılarında kızz sevgilin ne yaptı sanaaa niye ağlıyorsun
@Hfkdkg bişey dicem konuşmadan mı ne acayip mikaya benzettim dejavu oldum demin izliyodum
bu arada mikayı seviyorum
ya yok nhgmdfkk mika ne yaa jnfgsnvkd semiramis pekkan falan deseydin bariii
@Hfkdkg ay onuda izliyorum bak onun vibeıda var
@Hfkdkg ya bızım basımıza cok şey geldı uzak şehre gıttı o sonra bu ailem yuzunden olmaz dıye kendınden sogutmayaa calıştı vs ben saydırdım ona sevmıyorsan ayrıl dıye. ayrılmıyor da işten dolayı pek ılgılenmıyor da bugun hiç yazmadım aksama kadar uyudum yıne yazmamıştı. gece ıyı geceler yazdım soğuk yaptım. o da ıyı geceler yazmış tepem attı ayrılıcam dıyorum yok dıyor bılegınde tokam var yak yastıgımı at dıyorum baska yastık yok dıyıp yalan söyluyor delirdim artık ya
üzülmeyim diye onun vibesi var dedinnnn sende işindesinn heee neyse çok tatlısın çok sağolllllll
ayrıl gitsin kızz 3 günlük dünyanın 4 günlük cefasını çektiriyor sall biraz dinlendir aklını
@Hfkdkg çokk seviyorum ama olmasss < tartıstım en sevdıgım fotografını ve en sevdıgım şarkıyı paylaşmış
Asıl o zaman çok büyük avantaj çok yakışıklı ve zengin bir erkeğe sahip olabilirsin
o zaman o para kadının değilki of bilmiyorum ayrıca ikisi denk değil
Niye ikisi denk olmasın ki zenginlik ya da fakirlik denklik işareti değildir hem adam sevdikten sonra çok lüks hediyeler alır altınlar bilezikler çok güzel bir servet elde edebilirsin
Bu arada buradaki fakir ama güzel sen mi oluyorsun :)
zaten değil ama kadında kendini geliştirmişse olabilir gibi
Ya niye anlamıyorsun erkek severse kadın da uyum sağlarsa aradaki farkı erkek görmez kadında hızlı bir şekilde kapatır
Öyle değil mi :)
ben inanmıyorum pek
İnansan da inanmasan da insan başına geldiği zaman olmazlar oluveriyor :)
Saçmalama güzellik paraya bakmaz Türkiye de iki cilve ile üstüne yat villa alan kızlar var
Fakirlikle ne ilgisi var ki güzellik her zaman avantaj Instagram'ım
Karakterin onemli para gelir geçer
Fakirsen nispeten
Nerde kullanacagini bilirsen
Her zaman fakir olsan bile lehine kullanırsın
Kullanmasını bilirsen öyle
Her zaman avantaj sağlar bence
Avantajlı ama geçici
yastık olarak kullanılır
o ne demek anlamadım
fena bir şey değil
Kadin olmak bile avantaj
Değil
Her zaman