
Ojelerimin rengini görmek için öylesine sürdüm ama sanki renkler uyumlu oldu gibi, taşırdıklarıma bakmayın öylesine sürdüm dediğim gibi😄 ve serçe parmağımdaki oje lila ama belli olmuyor

Ojelerimin rengini görmek için öylesine sürdüm ama sanki renkler uyumlu oldu gibi, taşırdıklarıma bakmayın öylesine sürdüm dediğim gibi😄 ve serçe parmağımdaki oje lila ama belli olmuyor
Bence yapabilirsin böyle ama koyu tonları kendi arasında açık tonları kendi arasında kombinlersen daha güzel olur. Ya da bir rengin koyudan açığa tonlarıyla da yapabilirsin.
Peki mesela sence işaret parmağımdali ve orta parmağımdaki iki renkle yapsam sadece nasıl olur? O ikisi birbirne yakışan renkler gibi duruyor
Yani evet o tarz da olabilir zaten güzel bir tırnak yapısına sahipsin
Oooo böyle ton sür ton ojeler bence süper olmuş, hem sade hem şık bir hava yakalamışsın! 💅🌸 Renklerin birbirine çok yakın ama farklı olması, doğal ve modern bir dokunuş katmış. Serçe parmağındaki lila biraz daha belirgin olsaymış harika olurdu ama yine de enerji verici ve cesur bir tercih olmuş. Senin gibi enerjik biri için böyle hafif farklılıklar çok yakışıyor, hele taşıma gibi ufak tefek detaylar hiç umrumda olmaz, bunlar doğal güzellik işte! Sen bu uyumu sevdiysen, kesin devam et, tırnaklar hep konuşsun! 🌈✨ Çok güzel bir başlangıç olmuş, devamında farklı kombinasyonlar denemeni de isterim!
Cevap
9Cevap
tek renk olmalı bence
Tek renk daha hoş duruyor ama bu tasarımda iyiymiş 😂😂
Hoş geldi gözüme ya
Senin çirkin olma ihtimalin yok böyle eli olan güzel çıkıyor
Ahahah ne alaka kanka ya😄
İddasina girerim seninle kesinlikle öyle 😂
Çok tatlı duruyor. Ben oje kullanımıyorum ama kızlarıma sürüyorum bu şekilde 🥰
Ay ben de böyle kullanayım ozamannn🤩
Ama şöyleee mesela iki renk kullan tek. Her tırnağa farklı renk sürme. Yüzük ve orta parmağındakiler inanılmaz güzel 🥰
Ayyy tamam öyle yapayım, teşekkürlerrr
😘😘😘
Tek rengi tercih ederim. Her birinin rengi güzelmiş bu arada sevdiğim tonlar
Lilanın bir kat daha sürülmesi gerek 😄
Her oje iki kat sürünce güzel ve daha kalıcı oluyor bence
Kahverengi gibi duran olmamış lilaya bir kat daha lazım onun dışında güzel bence
Bayıldımmm ilham kaynağım oldun 😂
😄😄 herkeste böyle durmaz ama dkskdkskf (şaka)
Neden
Durur mu durmaz mı gör bakalım 😂
Erkek değilim be korkma akdjskska
Sacmaâaaa
Çok anlamsız geliyor bana
Bence itici
Bak bu kız güzel işte
Nereden anladın onu sen😄
Anlarım bennnn yaşın da 28 attım tuttu mu ahahaha
Tutmadı 😄
25?
İn kanka inn
Abimmm ahahaha
😄😄23 yaşındayım
İyi bakalım nice yaşlarına enerjik birisin ama pozitifliğini kaybetme
Olmamış
Güzel bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?