Hayatım boyunca evlenmeyi sevgili ya da flort yapmayi dusunmuyorum bu anormal bir sey mi?

insan sevmiyorum sanırım, arkadasim falanda yok sanaldan oylesine konustuklarim var. reelde kimseyle muhattap olmadigim icik rahatim. boyle dusunmem anormal mi? tek hedefim işimi kurup ozgur bir kadin olmak.
Hayatım boyunca evlenmeyi sevgili ya da flort yapmayi dusunmuyorum bu anormal bir sey mi?
Cevapla