Orta Kulak İltihabı. Kulak Tüpü Ameliyatı Olan Var mı?

Orta kulak iltihabim var nasil gecirecehim bilen var mi. Yaklaşık 2 ay önce tekrar olmuştu (115 yaşındayım). Doktor 1000 mg antibiyotik +1 antibiyotik daha+burun spreyi vermişti. 2 günde kulak tıkanıklığın bayağı geçmişti. Bu sefer doktora gittim 400 mg antibiyotik+soğuk algınlığı ilacı+balgam sokucu+burun spreyi verdi. Orta kulak iltihabin var 2 haftaya geçmezse tüp takacagiz dedi. Doktorun verdiği 400 mg lik antibiyotigi gunde 1 kere vermesine rağmen 2 kere içtim 2 gün boyunca hiçbir değişiklik olmadı kulağımda hatta daha da kapandı. Dün akşamdan itibaren tekrar 1000 mg lik olanı içmeye başladım. Dün akşam ve bugün sabah içtim. Daha hiçbir değişiklik yok. O yüzden gecmeyecek diye çok korkuyorum. Lütfen bir çözüm yolu gosterin. Kulak tüpü ameliyatı olan varsa da bilgilendirebilir mi? Nasıl bir ameliyat galiba basit bir şey ama yine de korkutuyor beni. Antibiýotikle geçer mis zice durumuma göre?
Güncellemeler
1 yıl
Orta kulakta sıvı birikimi de var.
Güncellemeler
1 yıl
Hala gecmedi
Orta Kulak İltihabı. Kulak Tüpü Ameliyatı Olan Var mı?
Cevapla