Orta kulak iltihabim var nasil gecirecehim bilen var mi. Yaklaşık 2 ay önce tekrar olmuştu (115 yaşındayım). Doktor 1000 mg antibiyotik +1 antibiyotik daha+burun spreyi vermişti. 2 günde kulak tıkanıklığın bayağı geçmişti. Bu sefer doktora gittim 400 mg antibiyotik+soğuk algınlığı ilacı+balgam sokucu+burun spreyi verdi. Orta kulak iltihabin var 2 haftaya geçmezse tüp takacagiz dedi. Doktorun verdiği 400 mg lik antibiyotigi gunde 1 kere vermesine rağmen 2 kere içtim 2 gün boyunca hiçbir değişiklik olmadı kulağımda hatta daha da kapandı. Dün akşamdan itibaren tekrar 1000 mg lik olanı içmeye başladım. Dün akşam ve bugün sabah içtim. Daha hiçbir değişiklik yok. O yüzden gecmeyecek diye çok korkuyorum. Lütfen bir çözüm yolu gosterin. Kulak tüpü ameliyatı olan varsa da bilgilendirebilir mi? Nasıl bir ameliyat galiba basit bir şey ama yine de korkutuyor beni. Antibiýotikle geçer mis zice durumuma göre?
Güncellemeler
1 yıl
Orta kulakta sıvı birikimi de var.
Güncellemeler
1 yıl
Hala gecmedi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer