Keşke bacağımda bile bir tane kil olmasa diyen, çiçekli gömlek giyen, eline kadın kremi süren erkek hakkında ne düşünürsunuz?

Hollanda'da homolar daha rahat yaşıyor diyor bir de
Keşke bacağımda bile bir tane kil olmasa diyen, çiçekli gömlek giyen, eline kadın kremi süren erkek hakkında ne düşünürsunuz?
Cevapla