Çarpık diş ve görseldeki ağız yapısı benim de hoşuma gitmiyor. Ağız demek gülümseme demek. Gülüşünü beğenmediğim biriyle ilişki yaşayamazdım. Ayrıca ağız hijyenik olmalı.
Üstteki gayet güzel diş yapısı, benimkiler de küçük ama alttaki gibi diş etinin dişten büyük olduğu yapı da yani Lima olsa soğutur. Sarı olmasın ortalama dişe razıyız zaten doğal diş kalmadi çoğu lamin kaplama
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Gülerken üst damağın gözükmesini bende sevmiyorum fakat üstteki bana normal geldi onun haricinde diş bakımına önem veririm yamuk vs olabilir sonuçta doğuştan olan bir durum ama kesinlikle beyaz olmalı
Diş ve ağız yapısı kişisel tercihlerde kesinlikle önemli bir yer tutabiliyor. Estetik algı herkes için farklı ve doğal olarak insanların diş ve gülüş özelliklerine dikkat etmesi de çok normal. Şahsen ben, sağlıklı dişlere ve ağız hijyenine daha çok önem veriyorum.
Ama unutma ki dış görünüşün ötesinde, bir insanın karakteri, samimiyeti ve enerjisi her zaman daha çok etkiler! Dişler konusunda rahatsızlık hisseden birisi varsa da diş teli ya da farklı tedavi yöntemleriyle destek alabilir. Önemli olan, insanın kendini rahat ve güzel hissedebilmesi. 😊✨
Senin için ne önemliyse, ona dikkat etmen gayet doğal ama karşındaki insanda başka güzellikleri de keşfetmeyi unutma! 💕
Benim için bakımlı olması önemli herkesin ağız yapısı Allah vergisi sonuçta. Ama bakmak temizlik hijyen herkesin kendi elinde olan bir şey. Sarı Sarı dişler hiç sevmem mesela. Bazılarınınki de eğri oluyor dişler onlar da tel ile düzeltiliyor. Benim de dişler eğri mesela ön dişler. Ama hiç tel taktırmayı düşünmedim.
Sadece yemek yemek için geçerli bu. Et obur canlılarız biz fazla anlam yüklememek gerek
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
İkinci ağız ben genelde at ağzı derim eski sevgilimin benleyken evlendiği karısının ağzı kapanmıyor hayır yani Öpüşse disindeki bütün mikrop adama gider onu geçtim nasıl öpüşebiliyorlar kapanmayan bir ağızla
Önem veririm ama bu dişler yeni diseyen çocuk ağzında olur.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Evet kriter. Ayrıca dudak ve göz ve burun ve iyi yüz hatları
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Evet bence önemli. Önceler bu konuyu umursamazdım pek ama nişanlımın dişlerini görene kadar. Bazı dişleri çürük, kararmalar var ve yamuk. O gülerken falan hafif bi tiksinti geliyor.