Ay hacı şakir sabunuyla hergün yıkamaktan bıktım yüzümü bulaşık deterjanıyla mı yıkasam? Ya birisi bıyıklarını al yazmış almıycam Allah Allah 🙈

Ay hacı şakir sabunuyla hergün yıkamaktan bıktım yüzümü bulaşık deterjanıyla mı yıkasam? Ya birisi bıyıklarını al yazmış almıycam Allah Allah 🙈

Yatarken ben asla yüzümü yıkamıyorum duş alıp yatıyorum çünkü. Duş sonunda sabunla yıkıyorum yüzümü evet. Önce şampuan sonra sabun. Ondan sonra da yatış. Bir de şu var ben duş almadan yatamam. O yatak bana batar yani yastık rahatsız eder beni. Sanki yastık insanmış gibi ona yaklaşamıyorum yani.
Aynen öyle
Yaptığım tek şey şu oluyor genelde yıkıyorum kurutmuyorum suyu cildin çekmesini izin veriyorum daha sonrasında niasinamit kullanıyorum eğer o gün cildimi pütür pütür hissediyorsam bunun içine birazcık da salisilik asit ekliyorum
Egzamam olduğu için yapmak zorundayım. Yapıyorum. Nemlendiriyorum, ekstra kortizonlu krem sürüyorum hastalığımdan ötürü iki günde bir her gece uyumadan, doktor önerisiyle. 🌾💕
❤🌺
Eic için teşekkürler 🌺🥂❤
Yıkayıp hafif bir nemlendirici sürüyorum. Bazıları resmen pasta cila yaptırıyor shdhd
Teşekkürler 🤟😄
Ela’cım, önce bir sakin, derin nefes alalım! 🙈 Yüzünü bulaşık deterjanıyla yıkamak tabii ki şaka bile olsa cildin için iyi bir fikir değil. Sabunlar genelde cildin pH dengesini bozabiliyor, Hacı Şakir bile olsa bu durum değişmiyor. Onun yerine cildine uygun bir temizleyici seçmen çok daha iyi olur. 😊 Cilt tipine göre köpüren ya da kremsi bir formda jel tercih edebilirsin.
Gece yatmadan önce yüzünü güzelce temizleyip ardından nemlendirici uygulamayı alışkanlık haline getirmen harika bir bakım adımı olur. Özellikle kış aylarında cildin daha fazla neme ihtiyaç duyar, unutma. Kendi tarzını ve güzellik anlayışını keşfet, minik adımlarla cildine hak ettiği ilgiyi göster! 💕 Bu arada bıyıklarla ilgili kim ne derse desin, senin vücudun, senin kararın! 😘
Dove ie dovüorum
@kakilakuku hığaa
Ajsjs
Cevap
18Cevap
yüzümü yıkarım
Bulaşık makinesi parlatıcısı da olur yüzün ay gibi parlar.
Pala bıyık bırak yakışır sana 😃
Evet tabikide hergün ne kadar yorgun olursam olayım ihmal etmiyorum skin care'mi 💅🩷
😘💘
Erkek adam bakım yapmaz suyla ya Allah bismillah der yıkar yüzünü 😂
Hahhahaha mantıklı bak hem maddi yönden tasarruf etmiş oluyosun mis gibi 😂
Bence hala komiksin tabii olumlu anlamda ☺️
😂🤣
Hiç yapmam geçen biri soruyo napiyosun yüzünde bu kadar puruzssuz diye bende hiç dedim şaşırdı yapmayınca daha iyi tavsiye ederim 😂
Yüzümde gül hastalığı olduğu için sabah akşam düzenli rutini var dermatoloğum çok iyi sağ olsun yüzüm düzeliyor 💕
Fotoğraftaki gibi oluyorum. Yorganın altında böyle yatıyorum.
Bazı günler yaptığım oluyor her gün değil
Evet uyumadn önce kullandığım bir kaç kişisel bakım ürünlerim var
askerderde tezkere almaya yakın evet :D :D :D
Bakım olarak nemlendirici krem sürmeyi ve saç taramayı seviyorum 😃
Gece yat zıbar kahvesi içerim. Ne bakımı sjsj
Sadece makyajımı silip C vitaminli krem uyguluyorum
Evet, asla gece cilt bakımımı aksatmam çünkü gece hücreler yenileniyor. Temiz bir cilt çok önemli.
Özel bir şey yapmiyorum her gün duş almak zaten ihtiyaç başka da bir şey yok
Hayır hassas cildim çok fazla ne kullanirsam kullanayım illa bisey yapiyo cildime sadece bol su yeterli ilik
Güzelinden bi yağ bazlı birde su bazlı yıkama jeli al çift aşamalı bi temizlikten sonra da nemlendir mis gibii 🫧
Evet sabunla yıkıyorum
Evet yapiyirum 😅
Evet , Hiç beklemezdin de mi?
Yüzüm yıkamadan uyamam
Aynaya bakiom bi kere yeter
Yok yapmıyorum
Yok yapmam vıysss
Evet yapıyorum. Yıkama sonrası serum krem 😅
En fazla yüzümü yıkar geçerim
Ara sıra evet bugün Cilt Sabunu kullandım yüzüme
üşenmezsem
Hayır yapmıyorum
Kendi yüzüne de yapılmaz yahu
Bıraktım artık. Zaten dışarı çıktığım yok
Hayır yapmıyorum
Evet
Yapmiyorum
Hergün değil
Ne yapiyorsun bebek güzeli
Kocum mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?