Dünyada iyi insan olmak size gerçekten hiçbir şey kazandırmıyor 🙁 ?

Ailenin ortanca kızıyım. Her işlerine koşarım yemek, bulaşık yıllarca ben yaptım. Ablam da var. Ramazandı vs. Her şeyi ben yparım. Odun mu olucak ben koşarım, tarla mı ekilecek ben yaparım. Ama yine de yaralanamam. Şu anda ücretli öğretmenim bu ay 7 bin aldım. Zorda kaldım ailemden para istedim. Babam bugün o paranın lafını yaptı gerçekten çok üzgünüm kalbimde kaya gibi bir ağırlık hissediyorum. Mecbur olmasam istemezdim. Ablam prenses gibi yaşar. İşlerini yapmaz. Ama yine de daha çok değer görür sanırım sebebi devlet memuru olması. Ah be hayat. Hep paradan vuruyorsun insanları. Ah bugün çok dertliyim. Keşke güzel bir işim olsaydı keşke. Ama deneyeceğim
Dünyada iyi insan olmak size gerçekten hiçbir şey kazandırmıyor 🙁 ?
Cevapla