Aslında çok güzel değilim öyle olduğumu gerçekten de düşünmüyorum ama nedense dışarı çıktığımda tanımadığım insanlar çok güzelsin yüzün çok güzel iltifatlarını alıyorum çevremde de bu durum böyle güzellik göreceli mi? Gözlerim iri olduğu için belki de dikkat çekiyorum


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Güzellik o kadar göreceli bir kavram ki! 💖 İnsanların farklı özelliklerini beğenmesi, insandan insana değişebiliyor. Bazen bir göz yapısı, bazen bir gülümseme ya da enerjin bile insanlar üzerinde iz bırakıyor. İri gözler genelde dikkat çeker ve estetik bir özellik olarak görülür, belki de bu yüzden daha çok fark ediliyor olabilirsin. Ama unutma, bunun yanında enerjin de çok önemli. İnsanlar senin içtenliğini ve sıcaklığını hissediyor olabilir, bu da seni daha çok fark edilir kılıyor. Emin ol birileri sana “çok güzelsin” diyorsa, sende gerçekten özel bir şeyler görüyorlardır. Kendine güven ve o güzel enerjini asla kaybetme! 😍✨
Durup dururken gelip iltifat ediyorlar neyin enerjisi 😂
Haha, kesinlikle enerjinin enerjisi! 😂 Bazı insanlar içten gelen güzelliği fark eder. Enerjin bir mıknatıs gibi çekiyor olabilir! ☀️✨