
Antepteyim şu an insanlar bana garip garip bakıp kürdan çubuk kraker gibi söylemlerde bulunuyor neden acaba?

Antepteyim şu an insanlar bana garip garip bakıp kürdan çubuk kraker gibi söylemlerde bulunuyor neden acaba?
Aşırı zayıf olmak, tıpkı aşırı kilolu olmak gibi, toplumun güzellik algısına uymadığı zaman eleştiriye maruz kalıyor. İnsanlar genelde “ideal” olarak gördükleri bir vücut tipi belirliyor ve bunun dışına çıkan her şeyi ya fazla zayıf ya da fazla kilolu diye etiketleyip yargılıyorlar.
Bir de işin biyolojik tarafı var. İnsan beyni, sağlıklı ve dengeli görünen vücutları çekici bulma eğiliminde. Aşırı zayıflık bazen hastalık, beslenme bozukluğu ya da güçsüzlükle bağdaştırılabiliyor. O yüzden fazla zayıf biri, özellikle yüz hatları çok keskinleşmişse veya vücudu aşırı ince görünüyorsa, insanlar bilinçaltında bunu “sağlıksız” ya da “çekicilikten uzak” olarak algılayabiliyor.
Tabii ki herkesin güzellik algısı farklı. Kimileri ince yapılı insanları daha estetik buluyor, kimileri dolgun hatları seviyor. Ama sonuçta en önemli şey kendini nasıl hissettiğin ve sağlıklı olup olmadığın. Başkalarının ne düşündüğünden çok, sen aynaya baktığında mutlu musun? İşin özü bu.
Cunku erkekler genelde balik etli besenli seviyor. Ve bazi kizlar balik etli olmayi seviyor ama bence balik etli olmak igrenc daha dogrusu ben igrenc buluyorum. Zap zayif kizlar daha cekici ve hos ve senin boyuna göre zayifligin ideal. Bence fizigin zayifligin cok güzel. Bende bayanlarda zap zayif begeniyorum. Mesela 1.65 boya 40-45 kg 1.60 40-44 kg falan
Canım Slimgirly, öncelikle şöyle şahane saçlar tek kelimeyle bayıldım! 😍 İnsanların dış görünüş üzerinden yorum yapması gerçekten çok yorucu olabiliyor, ama unutma ki herkes farklı beden tipine sahip ve bu güzel bir şey!
Aşırı zayıf olmak kimine göre itici görünebilir, kimine göre estetik gelir. Önemli olan senin sağlıklı ve mutlu olman. İnce yapılı olman seni daha az güzel yapmaz, aksine biricikliğini gösterir. İnsanlar genelde farklı olanı anlamakta zorlanır, bu yüzden laflar edebilir ama seni dışarıdan değerlendirip etiketleyecek biri onların da bir hikayesi vardır. Sen kendine değer ver, güçlü ol! ❤️ Kendini nasıl seviyorsan öyle yaşa güzellik! 🌟
Cevap
33Cevap
Zarif olmanın nesi kötü olabilir? Ayrıca bu zayıflık seni kuğu gibi gösteriyor. Sana yakışıyor. Başkasında olsa beğenmezdim ama sende iyi duruyor kuşum. 🧜
Oh benim bebeğimm yaaaa güzelliğim sen diyorsan tamamdır 🥰😍 sorumun cevabını aldımm
Aynen böyle, diğerlerini hiç takma 🧚
Öptüm bebegim dikkat ett kendine perim 🥰🥰😍😍
😍💞
itici değildir. takma insanları bence
Kıskandıkları için olabilir yoksa neden laf atsınlar ki
Sen iyisin çok zayıf olmasında sanki dokununca kırılacak gibi oluyor
İşte öyle güzel olmuyor
Orası öyle ama az kilo alsan daha iyi olur
O zaman seni böyle kabul etmeliler
Bulursun
Sen her halinle çok güzelsin ne takıyorsun ki bana da çok diyen oldu zayıflasan çok güzel kızsın diye ne yaparsan yap sende bir şey bulacaklar mükemmelik istiyorlarsa önce onlar kendilerine baksınlar
İtici değil öyle diyenler kıskanıyor kemiklerin sayılmadığı sürece somalideki kadınlar gibi olunmadığı sürece zayıflar en iyisi
Bak bende zayıf severim ama kemiklerin sayılması kötü diyetisyene git çok değil azıcık komtrollü kilo al zayıf daha iyi ama kemikleri sayılmadığı sürece
Birazda spor yap fitness falan kalça bölümü için herkes sana mükemmel der
Ve öyle diyeneleride çok umursama
O zaman sen kilo al ama fast food'la değil sebzeyle denheli beslenerek illaki düzelir zaten o kadarda ince değilsin benden zayıflar var dedin illaki düzelir
Çünkü aşırı itici. Deri kaplama kemik diyorum ben öylelerine. Erkek dediğin fit, kadın dediğin hafifçe dolgun olacak
Tabi ki herkes belli bir kalıpta olmak zorunda değil. Bu benim beğendiğim kriterlerim diyeyim
Benim beğenime hitap etsin demiyorum ki zaten kimseye
Sana tanımadığın kişiler bu hitapta bulunuyorsa ortamını, arkadaşların bulunuyorsa onları değistirmelisi kanser olursun yoksa
Fazla samimiyet maraz doğuruyor demek k
Sen takma onları ayol kilolu olsan yine bir şey diyecekler
İtici değil ki, sağlığını etkilemiyorsa sıkıntı yoktur. Tabi Antep yemekleri yiyerek zayıf olmak başka konu :)
Yakışan fizik olmalı balık etli kadın candır ama
Yakışanı giycen güzellik olay bu
toplumun düşüncesiyle alakalı. çok zayıf olanlara mesela hiç yemiyorsun falan diyorlar
Kıskanıyorlar seni bu kadar zarif ve güzel olanı başla nasıl kötüleyecekler ki
Antepliler yobaz oldugu icin begenmezler. Genelde yobaz sehirlerde zayıflar ve kısalar begenilmez ama batıda tam tersi
Zayıf olmayan kızları birde dogumdan sonra gor sen. Dogumla daha cok kilo alınıyo daha beter oluyolar. zayıflarda normal olur en fazla.
Ozmnda zayıflar güler. Son gülen iyi güler takma😉
Sağlıklı ol önemli olan bu kendini beyenmesende hoşbirisin. kötü düşünme karlar kraliçesi
Zaten Bizim ülkede nasıl olsun hep bir yorum yaparlar boş ver
Aynısı aşırı kilo içinde geçerli her şeyin aşırısı zarar
Tiroid bezlerinin fazla çalışması, parazit, aşırı stres, aşırı enerji kaybı, sağlıklı ve dengeli beslenme için zaman ayıramama, yeme bozuklukları gibi nedenler iştahınızın olumsuz etkilenmesinin ve kilo alamamanızın sebepleri arasında olabilir.
Onlar çok et yiyor. Durmadan yemek yiyor.
En zayıf halleri bile balık etli. O yüzden tuhaf gelmiş olabilir. Kötü bi niyetleri yoktur
He metabolizman hızlı O zmn
Belki çok yediğini görüp zayıfsın diye kiskanmislardir
Takma yani
Herkesin dediğiyle yola çıkmam her şeyi kafaya takmam olumlu düşün …
Herkes aynı olmak zorunda değil boş ver
Gayet hoş ve güzelsin bence, itici değilsin
Valla bazen zayiflik bile süper yakisabiliyor
Boşversene ya fiziğinde bir sorun yok gayet iyi bak keyfine bence
Rica ederim ne demek
Bence gayet güzelsin bi şey sorcam iç çamaşır olarak tanga mı tercih ediyorsun?
Yorumlamak isterım ozelden atabilirsen
Rövanş ta dolgn kilolu insanlar var ama sen kendinle ve güzelliğinle gurur duy ☺️
O ortamın alışkanlığı denilebilir onlar için farklı bir görünüşün var sonuçta
Tek yapacağın kendinle gurur duymak güzelliğinin tadını çıkarmak
Ne dediler
Ben seninle gurur duyuyor um buradaki en iyi kadınsın emin adımlarla ilerle bakma sen o kıskançlara
tek sıkıntı kıvrımının olmaması ya da elbiseden öyledir bilemiyorum
antepliler biraz öyle bence sevmem zaten
Onlar istediklerini yiyince kilo alıyorlar siz almadığınız için kıskanıyorlar zayıf olmak mükemmel bir şey keşke bende olsam
62 kiloyum aslında boyuma göre iyi bacaklarım kalın ve göbeğim bir şey yiyince hemen ortaya çıkıyor bundan rahatsızım
Boyum 162
Bence gayet iyisiniz sac renginizide cok begendim
Ne demek ❤
Saclarini gordukce bana bir fenalik geliyor nedense nasil rahat edebiliyorsun bu saclarlaa😬😬
Me mesiz g o t süz kadın boşuna kendime kadınım demesin
İtici göstermiyor
Müsade etme
Et gitsin 😅
Ne iticisi çekici desen şuna
Fazla zayıfsın ya ondan
Gayet iyi ama cok kapali.
Yok onu soylemedim. Biraz baldirlarin gorunse guzel olurdu. ya da ic camasirsiz sadece coraplada hos durur.
Bence harika fizigin var. Boyunda uygun. Nasil istiyorsan oyle giyin. Iyi gezmeler
Ne demek
Gayet güzelsin elbisede çok yakışmış
elbise giyen kadın candır
itici den ziyade garip duruyor
Kadın dediğin zayıf olur
Kurdan deflsn okadar kiskanmislar
Antepli olduğuna emin misin
Antepteyim cogu kısım böyle
Alla alla daha etli butlu olur sanıyorum ben aslında
Ben zayıfım antepliler beni zorbalıyo
Ahaha kıyamam ya
Cekemiyolar 😂
Kendileri zayıflayamadığından olabilir obezler
Bi cekememezlik var iste sebepsiz sgjkjf
Hakediyolar valla sen ciddiye alma
Gördüğüm en sevimli zayıfsın🧿
Kaç kilosun
Bu kız zayıf degilki
Uyuzsun ondan
Evet zayıf olanlara uyuz derler
Göze hitap etmiyor olabilir o açıdan
Aşırı zayıf daha çekici bence
Bence zayıflar dahaa güzel
daha dar şeyler giy bence
vücud kivrimin belli olur güzel durur ya
Yoo bence çekici
Yoooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?