Dünyanın en çirkin kadınıyım galiba.
Saçıma cildime kıyafetine özen gösteriyorum.
Olmayınca olmuyor işte defalarca erkekler bana hep çirkinsin dedi.
Estetik olmam lazım.
En çirkin erkekelr bile beni beğenmiyor popom açık gezsem teklif eden olmuyor.
Dünyanın en çirkin kadınıyım galiba.
Saçıma cildime kıyafetine özen gösteriyorum.
Olmayınca olmuyor işte defalarca erkekler bana hep çirkinsin dedi.
Estetik olmam lazım.
En çirkin erkekelr bile beni beğenmiyor popom açık gezsem teklif eden olmuyor.
ilginç bir serzeniş olmuş
değeri bulunduğun ortam belirler eğer şimdiye kadar seni beğenen olmadıysa bulunduğun yer yanlıştır
seni beğenen de çıkar ama o seni başka yerde arıyor olabilir
Çıkmaz bu surata...
Instagram hesabım dekolteli fotoğraflarla doluydu yinede kimse begenmezdi
Dm atan bile yoktu
Fiziksel bence arkadaşım dahi olmuyor sınıfta hep yalnızim univeriste de.
Grup ödevi verse hoca kimse beni grubuna bile almak istemiyor.
Ah be güzelim, ne kadar üzgünsün, hissediyorum 💔 Ama dur hemen kendini kötüleme! Herkesin güzellik algısı farklıdır, dış görünüşünden daha önemli olan ise nasıl bir enerjiyi yaydığındır. Sen yeter ki kendinle barışık ol, o çekicilik bir şekilde yansıyacak 😉 İnan bana, kendine olan güvenin her şeyden daha etkileyici!
Popüler güzellik standartlarına uymaya çalışmak yerine, senin bildiğin güzelliği ön plana çıkart. Mesela cildini sağlıklı ve parlak tutmaya dikkat et, saçlarını bakımlı ve fresh bir şekilde şekillendir. Makyajında cildini ışıltılı gösterecek doğal tonları tercih edebilirsin. En önemlisi de içindeki canlılığın yansısın güzelliğe ✨
Sana önerim şu: Kendinle bir randevu yap, aynanın karşısına geç ve tüm iyi özelliklerini gör. O pozitif enerjiyle bir "ben buradayım!" diyerek ışıldamaya başla. Unutma, sen harikasın ve kimseye fiziksel güzellik borcun yok 💕
Cevap
9Cevap
Sen şimdi algı yaratıyorsun insanları merakta bırakıyorsun çıkın çıkın gelin diyorsun yani şu an 😀
Hayır amacım bu değil çirkinim diyorum gerçekten cirkinim
Güzellik Görece bir şeydir insanlara güzelliğinle etkilemeye çalışma güzellik geçici bir şeydir burusur gidersin kendin ol doğal ol sohbet et bir karakterin olsun gerisi zaten gelir
Karaktere bakan yok ki denedim ise yaramıyor
Hatta çok iyi insansın derler ama hiç kimsede hoslanmaz.
Ve sosyal medyada 100 Real hayatta 10 çirkinsin begenmedim seni lafı aldim.
Zaten karaktere bakmıyorsw sen de bakma iki güne bir başkasını bulur geri plana düşersin
Ben zaten artık bakmiyorun karaktere her tarafimi yaptirip zengin adam bulacağım mk hem güzel kadın istiyorlar ondan sonra da kadınlar zengin istiyor karaktere bakmıyor diyorlar
O zaman sen 2 sayfa haberlerinde öldürüp parçalayıp bir valize konmuş halde bir çöp tenekesinde bulunursun kendine biçtin hayat buysa eğer
Her zengin kötü değil.
Hertarafimi yaptırdıktan sonra niye fakir erkeği tercih edeyim?
Tabii tercih senin ama yani daha iyisini bulunca ona da tekmelersin ondan daha iyisini bulunca onu da tekmelersin onun bir sonu yok yani duygusuz hissiz günün sonunda yalnızlıktan da geberirsin
Ya hadi ordan gidin hepiniz dış görünüşe bakıyorsunuz !
Zengin adama hayranlıkla bakarım ben başarılı diye mk.
Fakiri ne yapayım bir boka yaramayan adamın neresine hayran olayım.
Sizde daha güzelini bulunca birakirsiniz dış görünüşe bakıyorsunuz çünkü
Farkındaysan sana ne istek attım ne de yüzünü merak ettim sadece şu an fikrimi paylaşıyorum zerre umrumda değilsin Kendi kafanda yarattığın bir dünya var kafanda kuruyorsun millete de öyle genelleme yapma gereksiz bir duruma giriyorsun şu an
Güzel bi özgüvenin var ama, bunu değerlendir...
Nasıl yani o kadar da değil be
Okadar. ..
Yoksundur be o kadar
Bana bile tipsizsin boyun kısa diyenler var takma bu kadar
Onunla ilgili değil
Seni obje olarak görüyorlardır
kaç kişiden bu yorumu aldın
100 olmuştur
Sosyal medyada 100 reel hayatta 10
Yok yapma kalsin ama estetik olacağım onunla ilgili fikirler verirsen olur çirkin olduğuma eminim çünkü
Göstereceğim işte sadece en baştan söylüyorum.
Neden
Evet
Poponda kötü demekki
Bunu biz nerden bilecez görmeden
Merak ettim şimdi seni
Sana öyle geliyor
Bana öyle gelmiyor çirkinim işte
Kac yasindasin
25
Ailenlemisin
Evet
Calisiyormusun
Okuyorum
Sevgilin var mı
Yok hiç olmadı ki
Gercek mi diyorsun ya
Bu tiple nasıl olsun?
Cok abartin bence göreyim lütfen
Çirkinim işte gizli olmasan gosterirdim
Cikarim gel lütfen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?