Türkiye'de en çirkin kadın bile istediği erkekle olur diyorum var mı yanlış burada?

Yeterki kadın olsun zaten yokluk ülkesıyız ama erkeğin maddî durumu veya tipinden biri kötü olsun vay onun hâline geçmiş olsun
Türkiye'de en çirkin kadın bile istediği erkekle olur diyorum var mı yanlış burada?
Cevapla