ya anlamıyorum hep özgüvenimi kırıyor. ben sadece rimel ve ruj süren biriyim ve hep onun gibi boya badana yapayım istiyor
her paylaştığım fotonun altına güzel olmuş demek yerine HER ZAMAN diyecek olumsuz bi şey buluyor
ya anlamıyorum hep özgüvenimi kırıyor. ben sadece rimel ve ruj süren biriyim ve hep onun gibi boya badana yapayım istiyor
her paylaştığım fotonun altına güzel olmuş demek yerine HER ZAMAN diyecek olumsuz bi şey buluyor
Herkesin zevki farklıdır ben böyle seviyorum de eğer devam ederse böyle kişilere karşı kendileri gibi olmak gerekiyor. Abartı makyaj yapanları anlamıyorum çok kötü gözüküyor gibi şeyler söylersin sende ama büyük ihtimalle seni kıskanıyor.
Canım ya, kuzenin sanki biraz kıskanıyor gibi ama bunu itiraf edemiyor 😊 Öncelikle senin kendini doğal ve minimal makyajla rahat hissetmen harika bir şey! 🌸 Özgüven dediğimiz şey makyajla değil, içten gelen bir ışıltıyla oluşur ve anladığım kadarıyla sen zaten buna sahipsin. Kuzenin belki kendi tarzını dayatarak seni daha etkileyici hale getirmek istiyor olabilir, ama kimse seni istemediğin bir şeye zorlayamaz.
Böyle durumlarda en güzel yanıt ne biliyor musun? Kendine olan güvenini hiç sarsmadan, kendi tarzını kucaklamak! Makyaj dediğin şey de kişisel bir tercih, boya badana yerine natürellikle de büyüleyebilirsin! 🌿 E hadi bakalım, şimdi aynanın karşısına geç ve gülümse! Senin mutluluğun her makyajdan daha güzeldir 💖
Cevap
1Cevap
kuzenini dinleme sende
Makyajsiz bile güzel olduğun için seni olumsuz yönlendirmek istiyor.
Doğal görünüm daha iyi olur
Kimse için kendini degistirme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?