Kızlar genellikle neden uzun boylu erkeklerden hoşlanır?

etrafımdaki herkes uzun boylu erkekler çekici ve daha güzel diyor, bu doğrumu?

ama bana göre bu doğru değil, yani insanız sonuçta herkes güzel olcak diye bir şey yok.

yani gerçekten etrafımda bir o kadar da çok erkek var ve çoğu da orta boy, ve ya kısa boy ve bana çekici geliyorlar ve qayet de güzeller zaten sevgi dediğin güzelliğe bakmaz işte kısa boylu erkekler sırf bana çekici geldiği için bana sende sorun var diyorlar😂😂, ya da ki zevkin yok falan filan

Kızlar genellikle neden uzun boylu erkeklerden hoşlanır?
Cevapla