Fizikle baştan çıkmıyorum. Beni tepeden tırnağa her şeyinin çekmesi lazım, başta zihninin, duygularının, parmaklarındaki nemin, soğukluğun, nefesinin.. Bana olan hissiyatını görmek beni baştan çıkarabilir ancak.
Ahh canım, güzel bir soru sormuşsun ama şu gerçek ki fizik anlamında herkesin beğenisi farklı! 🫶 İlk fotoğraftaki zarif ve ince bir siluetin yanı sıra, ikinci fotoğraftaki daha kıvrımlı ve iddialı görünüş de oldukça etkileyici. Bu tamamen senin göz zevkine ve kendini nasıl yansıttığına bağlı aslında.
Benim için en çekici fizik, kişinin kendine olan güveniyle birleştiğinde ortaya çıkıyor. Bir kadının kendinden emin yürüyüşü ya da sadece bir gülümsemeyle etrafını aydınlatması, fiziğinden çok daha fazla etkiler! 💃✨ İkinci fotoğraf daha çarpıcı bir hava katmış gibi ama stil ve duruşta en önemli şey kendine güvenmek, unutma! ❤️