Kişilige karaktere bakmak yerine neden herkes dış görünüşe bakar oldu?

Son 5 aydır kiminle tanışsam maymun iştahlı çıkıyor ciddi ilişki düşündügüm için kınanıyorum falan. eskiden sapıklık denir kınanırlardı şimdi yaşamayanı adam yerine koymuyorlar dünya tersine dönüyor çivisi çıkmış

Kişilige karaktere bakmak yerine neden herkes dış görünüşe bakar oldu?
Cevapla