Bugün spreyle at kuyruğu saçımı sabitledim arkadaşım yağlı gibi duruyor dedi diye eve gittim öğle arası takıntılım8yım?

Sırf öyle dedi diye öğle aramda hemen eve gelip saçımı yıkadım kuruttum öyle gittim üni ye bunu saçıma sabit dursun diye saç köpüğü jel sabitleyici sprey sıkm8st8m siz olsanız nasıl tepki verirdiniz

Bugün spreyle at kuyruğu saçımı sabitledim arkadaşım yağlı gibi duruyor dedi diye eve gittim öğle arası takıntılım8yım?
Cevapla