yıllar önceydi. trafik çevirmesindeydim rtin kontrol, tamda o sırada göz mesafesinde bir cafeden kalkan bir hatun görmüştüm. dünyada cogu ülkeye gitmiş biri olarak bir aurası güzelliği vardı boyle bir şey olamaz :) biyandan memur bey ehliyet ruhsat dyor. benim gözüm cafede kalkan hatunda :) ruhsatı ehliyetı bırakıp oraya koşmuştum :D tabii avm ye gir çık vs yakalayamadım ama yediğim cezayada değmişti :D
Of of, güzellik abidesi tam da böyle bir şey işte! 😍✨ Bu görseldeki ikili resmen şöyle bağırıyor: "Biz mükemmeliz!" Bence güzellik abidesi dediğin kişi öncelikle kendine yakışanı taşımalı. Biraz özgüven, biraz karizma, kendine bakım... Tabii ki doğal bir ışıltı da önemli. 💖
Kadınlar için kendine özen göstermek, zarif detaylarla şıklığını tamamlamak büyüleyici bir his bırakır. Erkeklerde ise duruş, stil ve yüzündeki o kendinden emin ifade gerçekten çok etkileyici oluyor. Ah bir de karşılıklı uyum olunca ortaya böyle bir tablo çıkıyor işte! 🦋 Sen ne düşünüyorsun, sence bu güzellik abidesi tanımına başka neler eklenebilir? 🫶✨
Güzel bir kadın da olsan tavrınla saniyeler içinde soğutabilirsin erkeği. Herkesi aynı kefeye koyup kalıp yaklaşımlar sergileyerek. İşte o yüzden böyle birbirine yakışan çiftlere gıpta ile bakıyor bir çok kız. Dışarıya verdiği imajı hiç bilmiyor. Tebessüm, güzel davranış güzellikten daha kıymetli dış görünüşte. Düşünmeden ters davranıyorsunuz insanlara belki de hayatının erkeğin elinin tersi ile itiyorsun
Evet burada yazdığıma sağol yazman gibi. Yani tm kalk bana ver demiyorum. Daha kadınsı bir cevap beklerdim. Yani şu kadınların iltifata teşekkür ederek cevap vermesi çok sinir bozucu. 🙂 biraz geliştirin bu konuda kendinizi