Burun estetiği olmak istiyorum da bende anksiyete kaygı var ölüm korkusu oluşuyor çok tehlikelimidir?

Bir kaç defa haberlerde ölenler odu felan baya korkuyorum ama yaptırmak da istiyorum yaş olmuş 23 burnum güzel absürt bir yanı yok ama işte aşağı bakması köprü oluşumu olmaması canımı sıkıyor
Burun estetiği olmak istiyorum da bende anksiyete kaygı var ölüm korkusu oluşuyor çok tehlikelimidir?
Cevapla