Ben hiç çekici bulmuyorum. Porselen tabak gibi erkek mi olurmuş ayol 💅🏻 😌
Benim için erkek dediğin böyle olacak

Ben hiç çekici bulmuyorum. Porselen tabak gibi erkek mi olurmuş ayol 💅🏻 😌
Benim için erkek dediğin böyle olacak

Hayatım yeri geldiği zaman kılsız erkeklerde çok çekici oluyor ama genelde kaslı ve normal kıllı erkekler daha iyidir ben lezbiyen olduğum için tercihim kızlardan yana tabiki ❤️
🌸🌸🌸
Çekici bulmamın kılla tüyle pek alakası yok ya. Duygusal bağ olması gerek ve yeterli.
Teşekkürler ✨
Hayır hiç çekmiyor. O kıllar erilliğinin imzası ama fazla kıl olmamalı😄
İmza kaşe 😌💅🏻
Eveett😌✨
Cevap
6Cevap
erkek çekici bulmam.
Erkek dediğin pürüzsüz temiz olur ya magara kaçkını sevmem
Mağara adamı gibi olsun demedim zaten ayol ama azıcık da kılı olmalı bana göre. Tabii herkesin kendi özel tercihi 🌸💅🏻
Erkeklerin %98 i magara adamı oldugu icin maalesef hoslanmam xnxkdmd
Sende haklısın bende haklıyım bize haksız olan birisi lazım 😆😂
Ayı gibi yünlü yumaklı iyyy hiç sevmem yarısı yastığa dökülüyor yarısı üzerimize kıl mı temizlicem devamli ben sevmiyorum tiksiniyorum hatta kıllı erkekten
Erkeğin doğasında kıllı tüylü olmak vardır
Kadının doğusunda tüysüz pürüzsüz olmak vardır
öyle bişey yok volkan dede
Öyle mi şaşkın cimcime?
Öyleyse neden baban da annenle birlikte ağda yaptırmıyor sence?
dede kendine gel bu zaman senin mağaradan indiğin zaman değil insanlar artık koltuk altları olsun başka bölgelerine olsun kızlı erkekli alıyorlar temiz oluyorlar bir kere bu temizlik
He yani abin baban kim varsa hep birlikte el ele tutuşup ağda yaptırmaya gidiyorlar.
Anladım güzelmiş.
Ne yazık ki ben onlardan biri değilim ufaklık
İyi ki de değilim.
Tüysüz kılsız yumurta gibi gezmektense
Saçımla sakalımla erkeğe benzerim hiç değilse
erkeklik öyle sakalla tüyle olmuyor volkan dedi haberin olsun ayrıca elini tutuşup ağaya gitmiyor olabilirler ama en azından banyoda özel yerlerini temizlemesini biliyorlar senin gibi kokuşmuş ortada geziyorlar iğrenç koltuk altına almayan özel bölgesini almayan insandan erkekten hiçbir şey beklenmez onunla ilişkiye bile girilmez hiçbir kadının tercihi değil o yüzden yalnız kaldığın belli
Bir şey soracağım
Sınıfta hep bunu mu yapıyorsun?
Canın sıkılınca kendine çatacak birilerini mi arıyorsun?
İmmhh bugün Çok canım sıkılıyor, acaba kendime ağız dalaşına girecek kimi bulsam... diye etrafında potansiyel insanlar mı buluyorsun?
Peki böyle davranmak seni daha popüler yapıyor mu?
Arkadaşların seni alkışlayıp, wuu harikasın falan mı diyorlar?
Çünkü şu an burada yaşanan şey tam olarak bu.
Konunun seninle zerra kadar alakası yok
Ben kendimce kendi yorumumu yapmışım.
Seni zerre kadar tanımam etmem.
Gece vakti nereden çıktıysan
Gelip yorumuma dil uzatıyor
Bir de aklınca benim bundan utanacağımı zannederek, dede diyorsun
A be küçük ergencik
Senin bu şarlatanlığın anca kendin gibi yeni yetmeler için işe yarayabilir belki, ama ben senin yaşın kadar psikolojisi eğitimi almış bir yetişkinim.
Beni anlıyor musun
İstersen özetleyeyim
Karşında sessiz sedasız sana cevap vermeden susacak biri var zannettin
Ve dur şununla dalga geçeyim dedin
Ama şu an bu satırları okuyan herkesin gözü önünde, ezilen de yerin dibine giren de yine kendin oldun.
Bu yüzden tatlım
Bir daha sakın boyundan büyük işlere kalkışma.
Bu yetişkin biriyle konuşurken üslubuna dikkat et.
Bu da sana ders olsun
Hadi kal sağlıcakla...👋
Ha ha ha ne kadar havalısın sen ya uzun uzun yazınca ne olacak ben yerin dibine mi gireceğim şu an konudan saptııp saçma sapan şeyler yazmışsın gayet haklıyım kendini temizlemeyen bir erkek kimsenin tercihi olamaz halen bunun arkasındayım bu arada şunu da söyleyeyim sen bunları yazdın diye kimse eziklenmiyor komiksin istediğin kadar psikoloji oku istediğin kadar büyük ol veya tecrübeli ol iki cümle yazıp da karşıdakini küçük düşürürceğini sanmam senin potansiyelini yeterince belli ediyor zaten konuyu saptırmam bile çok saçma şu an senin yazdıklarınla benim konumun alakası yok bir yorum yazmışsın herkese açık ve ben de bu yoruma yorum yazabilirim çünkü sen bir yorum yaptığın zaman insanların bu yoruma katılıp katılmayacağını da kabul etmiş oluyorsun ayrıca bunu hatırlatalım sana çok korkunçtu ya paragrafını okurken çok korktum çok utandım biliyor musun ha ha ha çok komiksin yemin ederim şu an yazdıklarının ne kadar saçma olduğunu fark etseydin yerin dibine giren sen olurdun benimle ağzı başına girme istersen konudan devam et konuyu attırırsan ben de konuyu saptıırım yaşın büyük olduğu için de demem normal hani bana diyorsun ya küçüksün ben de sana bu yüzden dede diyorum hani benden büyüksün ya saygıdan anlatabiliyor muyum bu arada kimseyle laf dalaşına girmiyorum sadece yazdığın şeye katılmadığımı söylemişim olabilir insanlar senin kararına katılmıyor diye insanlara bu şekilde davranamazsın ilk önce bunu öğrenmen lazım abin baban el tutuşup adaya mı gidiyor annenle gibi yaptığın ufak şakalar senin seviyeni yeterince de belli ediyor zaten asıl sen bunları yazdığın zaman ne kadar havalı deyip sana alkışlanacağını mı düşündün ilk önce fikirlere saygı duymayı öğren
Kılsız erkek mi olurmus
Aynen öyle 😌
Erkekleri komple çekici bulmuyom ldskfdşsfs
Aaa sen yaşıyorsun uyuyor dediler bana 😂
yok ya nöbetteyim sdlfksş
İyi nöbetler memur bey 😌
Teşekkürler sdlkfisş
Vücüdüm yapılı kılsız kızlar bayılıyor yüzümde aynı şekilde
Bacaklar hafif tüylü diğer yerleri tüysüz olsun
Kılsız Bayb Face erkekler güzel oluyorlar
Bunu bulup buraya getirin 😂
Aşkım ben genel erkekleri çekici buluyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?