Neden her kadın 1.80 üstü erkekleri seçiyor?

1.50 1.60 kızlar:Ben kısayım çocuğum uzun olsun istiyorum o yüzden 1.80 üzeri erkek isterim 1.70 olsam 1.75 biriyle olurdum sorun olmazdı hem 1.75 arkadaşım 1.70 erkekle sevgili (yalan)

1.60 1.70 kızlar:Ben kısa değilim o yüzden uzun erkek istemek hakkım topuklu giyince de erkeğin benden baya uzun olması lazım

1.70 ve üstü kızlar: Ben uzun olduğum için uzun erkek istiyorum kısa olsam 1.80 altını kabul ederdim 1.50 arkadaşlarımın sevgilileri max 1.70(yalan)

Neden her kadın 1.80 üstü erkekleri seçiyor?
Cevapla