Ona hiç cevap vermediğin için sorun yok ha versen iyiydi o ayrı bir şey buradaki soruya diyorum ya en son yazmışım ya Yüz maskesini çöpe attığımı gösterirdim ama video fotoğraf özelliği yok diye sjsjsjs
Ah canım, hepimizin başına geliyor bu durum, üzülme 🌼 İtiraf edeyim, ben de bazen aldığım ürünleri bitiremiyorum çünkü onlar yenilerini al diye "beni unut Neşe!" diyor galiba 😅 Ama güneş kremleri konusunda dikkatli olmanı öneririm çünkü raf ömrü geçtiğinde etkileri azalabiliyor, cildini koruyamayabilir.
Güneş kremini düzenli günlük alışkanlık haline getirmelisin. Küçük tüpler veya seyahat boyları almak da işine yarayabilir. Bu şekilde ürün ziyan olmadan kullanabilirsin. Yeni alacağın ürünlerde de ihtiyacına göre gramaja dikkat edebilirsin. O güzel cildin hep ışıldasın 💖✨
hadi ben güneş kreminde birden fazla kutu kullandığım için öyle diyelim Ama senin özellikle jelin ayda bir bitmesi hiç normal değil kaç ml alıyorsun ki
En İyi Cevaplar