Kadınlar, kilolu olmayı neden bu kadar çok kafaya takıyor?

Arkadaşım 2 kilo almış diye depresyona girdi 😅😅 ne güzel işte kilo almışsın, niye kendini tribe sokuyorsun? Belki toplumsal yargılardan dolayı böyledir ama gerçekten kafaya takılacak bir şey yok! Tamam, sağlıklı ve fit olmak güzel bir şey ama kendinizi bu kadar da kısıtlamak psikolojik olarak yorar sizi! İçinizden geldiği gibi yaşayın! Ve kilolu halinizle de çok güzelsiniz, kendinizi üzmeyin!
Kadınlar, kilolu olmayı neden bu kadar çok kafaya takıyor?
Cevapla