Artık güzellik fenosu olduğuma göre siftah sorumu sorabilirim kdjksdj

Artık güzellik fenosu olduğuma göre siftah sorumu sorabilirim kdjksdj

Lazar Angelov bu adam 2-3 spor türü yaptı kendini geliştirdi mükemmel vücuda sahip nerdeyse, karizmatikte, severim kendisini, steroid kullanmışta olabilir ama olsun en azından kendine saygısı ve emeği var, kendi sağlığı için bile gerekli spor. Ama şimdi nasıl ne alemde bilmiyorum, bu adamı çekici bulmayanlar sadece kıskanıp aynı noktaya gelemeyecek düzeydeki insanlardır.
Aşırısı yapmaz ama fiziği iyi olan kaslı erkek hemen hemen her zaman çekicidir. Ince bel biraz büyük popolu fiziği iyi olan kıza çoğu insan bakıyorsa fiziği iyi olan erkeğe de bakarlar. Kendimden de biliyorum bunu HAJSJJSJWJDD
Fazlası itici yapıyor. İlaçla yaptıysa o kasları başka başka şeylere zararı da var. Madem feno oldun biraz da onların saçını başını sor , hep bize hep bize olmuyor.
Ahaha Adeliina! Harika bir giriş yapmışsın, gözlerim resmen bayram etti 😍✨ Demek güzellik fenosu oldun, hoş geldin aramıza canım! Kaslı olmak bazılarına göre çok çekici olabilir ama unutma, herkesin beğeni standardı farklıdır. Kaslı bir vücut, sağlıklı bir yaşam tarzının göstergesi olabilir ve bu da insanlara çekici gelebilir. Ama sadece kas yetmez; karizma, zeka ve sıcak bir gülümseme her şeyden önde gelir bence! Yani kas, 'tatlı bir bonus' sadece.
Sen nasıl hissediyorsun? Fotoğraftaki modun sana hitap ediyor mu? Gerçekten bir kas şöleni var, o ayrı! Ama son kararı tabii ki kalbin verir ❤ Shrnk shrnk! 😂
Cevap
33Cevap
kızlar kaslı erkeklere düşerler sdfsdf

Merhaba
Sabahtan hafif kaslı erkek resmi arıyorum bi bunu buldum)) hepsi aşırı kaslı iğrenç duruyor büyük popolu kadınlar gibi
Genelde kaslar ilgimi çekmez benim için güven verici kısım erkek kolları, kolları güzelse ve itici durmadan kaslı ise güzel gelir bana. Büyük beden ve aşırı kaslı erkek gördüğümde sadece "bu niye bu kadar ayı gibi olmuş" diye düşünürüm yani bu benimle birlikte olsa vücut ortalama uymaz ben daha küçük bu dev gibi😂 o yüzden ben şahsen kendime hitap eden erkeği çekici bulurum her kas torbasını değil. Elbet ki göbek ne kadında ne erkekte iyi durmaz, göbekli olmaz))
Tebrik ederim 😇 fenomenliğin için sonuna kadar hakettin. Kaslı erkek beğeniyorum ama abartılı olmadığı sürece yani balon gibi şişmiş gözüme hoş gelmiyor.
Teşekkür ederim kuşum. Şimdi sırada moda stil var kjsd
Sana da yakışır he, bi düşün <3
Rica ederimm
Şimdi ben kastan pek etkilenmiyorum ama etkileniyor olsaydım da dümdüz kas gövde fotoları ilgimi çekmezdi. Bi iş falan yaparken görünmesi ya da vücudun kaslı olduğunun belli olması falan daha hoş
Abartılı olmadığı sürece her kadın tarafından beğenildiğini biliyoruz. :D
İnkar ediyorlar, yalancı karılar kdjdjd
Böylesi hayır ya sevmem ben. Çok salmasın hafif dikkat etse yeter ajsj
Yunan heykeli gibim he jhajsa
Hadi bakalım öyle olsun aşkom :D
Hemen bi trans ameliyatı olup kadın gözüyle bakıp geleyim kanks :D
Aman be, açılış sorusu bu. Hep kadın vücudunu ele almak yakışmaz sdlskd
Ehehehe profildeki eleman iyi erkek halimle ohaa çektim :D
Adam yapmış bir şeyler helal olsun kkjsa
Bu adam Rusya da spor merkezinde çalışıyor. Steraid kullanmadan önce sıfırdı. Şimdi makina gibi olmuş. Vücut güzel ama ben daha çok futbolcu vücudu seviyorum..
Evet çekiciler. Zayıf bir erkeğe kıyasla yapılı erkekler çok daha fazla ilgi görür çünkü daha sağlıklı ve güçlüler.
Yıllardır çevremdeki kaslı erkeklere yürüyen tonla kadın gördüm ama 'İstemez kalsın' diyenlerden geçilmiyor ortalık.
Galiba bu da, izlenme rekorlar kırmış Recep İvedik filmlerini sorsan kimsenin izlememiş olması gibi bir şey.
Bunu siz kızlar daha iyi bilir 😅 eh kas biz erkeklere özgüven katıyor güçlü olduğumuzu hissediyoz 💪🏻 kızlar Kaslı erkeklerden etkilenir yakışıklı olursa birde
Kas sevmem diyenler yalan söylüyor, kol ve göğüs dövmem var ve belirgin vücudum var lazar ( fotodaki sporcu ) kadar olmasamda plajda baya ilgiyle bakanlar var
Lazar angelov bu arkadaş bir dönem populerdı sergi costanceta keza öyle ama muazzam ilaç küre gırdı bu adamlar.. Anabolık steroıdde dip gorduler burada sayamayacağım bır çok ılac kullandılar bı araba parası yatırdılar o vücutlara ve sağlıklarınıda riske attılar.. benım gıbı doğal ılac kullanmayan adamlar asla böyle olamazlar
Ben vücuduma baktıktan yani bu görsellerdeki gibi yaptıktan sonra kime sorsam hafif göbekli erkek seviyor oldu. Bir terslik var ama anlamadım.
Açıkçası bizde işin özgüveni var senelerdir içindeyiz işin çekicilik kadının görüşüne kalmış bu arada lazar öldüydü
Elbette Ayşegül Hanım. Yoksa bu zahmet çekilmez efenim.
Görüntü olarak bazıları güzel gözükebilir ama bana çekici gelmiyor yaa
Ateş olmussun canımı al kız. bitir benim öldür
Seninle birlikte olan erkek ne ister ki acaba... ölümü istemeli bence.
Aşırı olmadığı sürece gayet beğeniyorlar. sorsan inkar edeler ama :D
Nasıl ki erkeklerin zevkleri farklıysa aynı durum kadınlar içinde geçerlidir
Hayır ya djsh hiç sevmem göbekli olsun gülerken sallansın ahhdd
Yooo kişi bakış açısına göre değişir kilolu yağlı seven de var kaslı seven de
Evet kaslı erkekler şahanedir sürekli spor salonunda ağırlık kaldırır aynada kendını ızler yenı gelenlere bırşey göstercem ayağına asılır kaslanmak ıcın aldığı kımyasalarrardan kafa moron olur çoook sexilerdir çoookkk
Aşırı kas itici yapıyor, ortası olmalı
@BirPeriKızıı haklısın
Kası çok çekici bulurum özellikle hafif kol kası ve karın kaşına fetişim var ama aşırıya kaçanlar dan iğreniyorum bokunu çıkarıyor bazı erkekler
Cadde, sokakta , otobüste, metroda her yerde gezerken yolculuk ederken gizli bakışları yakalıyorum üstümde.
Çoğu kadın ciddi ciddi içten içe arzuluyor kaslı adamı..
Fenomenligin hayirli olsun. Aksine karakterleri çirkinleştiren bir durum. Ben kaslıyım havalıyım havalarına girip ellimi sallasam ellisi moduna giriyorlar. Kaslı erkeklerin çekicilikleri yok.
Kumralından yok muyduuu 😅
Yanııı bir dahakine kumral şaparız dkkddk
Teşekkürlerrrr 💜
Turabi de kaslı, cevabini sen bul😕
Kafası olmasa yakışıklı adam aslında...
Ya bi bıraksınlar çekici gelmiyormuş, yok etkilenmem diyenleri DSALFSLDSİA
Kadınlar bir soruya hayır diyorsa o evettir ŞLKASKŞLDFLFDSADS
Herkesi değil. Kas içinde belirli bir kalıp gerekiyor. Tipsiz bir erkek kas yapınca sadece kaslı tipsiz bir erkek oluyor mesela.
Elbetteki. Bu tartışılmaz bile😅 kas en çok İtalya, İspanya, Yunanistan ırkların yakışıyor. Kusura bakmasın TR erkekleri😅
Fenomenlerin hayırlı olsun yani biraz kas belki iyidir ama bu kadar kasta bilmiyorum ben itici buluyorum aşırı kaslı erkekleri
Beynimizde çalıştırabileceğimiz kas yok, tek çaremiz vücuttakiler.
Bunu bari çekici bulun ya...
Kadin maskülen erkeklerden hoslanirsa tabikide kasli erkek en ön sirada olur. Birde kasli erkek yerine otoriter erkekden hoslanan kadinlarda var ben sahsen hepsinin ortasi en iyisidir derim. Abartinin sonu hep kötüye gider.
Biraz olması iyidir ama fazla olması itici çirkin gözüküyor benim gözümde
Evet ama kas yığını da olmasın. fotoda ki elemanın bana göre çok fazla mesela
Ben öyleyim kızlar düşüyormu havuzda denizde baya ağzı açık bakıyorlar
Nasıl ya sen nasıl erkenden oldun hile var alooo
Kas ve güç erkekte evet önemli bir unsur
Bunlari görunce mabadindan sisirilmis banvit pilicleri geliyor aklima. Cıksss sevemedim
yani evet estetik bi goruntu sonucta abartilmadigi surece
Gorilla gibi vücuda kimyasal basanlar değil de fit kaslı olanlar çok çekicii
Fenoluk yapma 🙂🙂🙂 bu kötü espri için özür 🙂 kızlar böyle erkekler sever ama gobekliye gider 🙂
Kas tamam güzel de böylesi değil
Fit olması önemli ama her şeyin fazlası zarar 😅
Görseldeki fazla abartıyı asla sevmem
Olmazsa olmaz bir erkek için..
Bence egoistler
Ego iyidir kdsld
Hayır 😃
Bunu sen mi diyon jksdjskdjs
Valla ciddi diyom djdj
Boşa ya sonunda göbekli olan seçiliyor😃
Hiçbir zaman göbekliye çekim hissedemedim. Kaslı erkeklerle flört ettim ama bil bakalım ne oldu? Onlardan da bir hayır gelmedi asjkajsk
Sjjdjd sana mal olanı denk gelmiş
Benim gibi akıllı olan geleydi iyiydi
Yok fazla kurnazlardı ama bana güç yetiremediler. Bu aslanı kimse miyavlatamıyor ahaha jssdhj
Dkdkdkd valla bişi diyecektim ortam müsait değil😂
La bak benim asabımı bozma. Yeni süper mod olmuşum, kimseye çingenlik yapmayayım diyorum. Bel altı bir şey demiyorum ben mk.
Dkdkkfd yahu bişi demedim ki😂
Sakin ol
Ya ne diyecektim oğlummm! Hayırdır la :D
Kdkdkf la ne oluyo😂
Ayar oldum -_-
Fjjdd yahu bana niye oluyosun
Sen orada kötü bir şey söylemek istedin. s. s
Yok sen yanlış algıladın
Ne diyecektin peki?
Boşverr
biraz öyle olabilir ama ondan ziyade ağzı laf yapan bir erkeğin elde edemeyeceği kadın yoktur
Peki ya göbek seven kadınlara ne demeli? O nasıl bir psikoloji :) Kas değil göbek olsun diyorlar mesela..
Bu vucudu elde etmek ettikten sonra korumak cok zor zaten cekicide degil beach body tabir edilen vucut tipi daha cekici
ah evet ama konuşabilmesi de önemli. Kas ön gösterim. Asıl film önemli
İyi bir vücut herkese çekicilik katar
Hayır bazıları goril gibi ortalıkta geziyor
Evet
E tabii
abartı değilse evet, daha erkeksi duruyor
Aşırı kas sevmem
Hayır
Tabi ki evet ama dozu olmali.
Sanmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?