Bi insanın sık sık kendini güzel bulduğunu söylemesi itici mi, özgüven mi?

Hülya Avşar mesela Türkiye'nin en güzel kadını olduğunu söylüyor, "‘‘Türkiye'nin hálá en güzel kadını benim. Bir gün benden güzeli çıkarsa, ikinciliğe düştüğümü ilk ben söyleyeceğim. Demi Moore ile Sharon Stone'u yan yana koyun. Onlara da fark atarım’’ demişti bu kadar özgüven iyi mi?

Bi insanın sık sık kendini güzel bulduğunu söylemesi itici mi, özgüven mi?
Bi insanın sık sık kendini güzel bulduğunu söylemesi itici mi, özgüven mi?
Cevapla