Makyajsız çok çirkin gözüküyorum ne yapmalıyım?

Merhaba 21 yaşındayım sarışınım bu yüzden dolayı tenim beyaz kirpiklerim ve kaşlarım sarı. Kaşlarıma kalıcı makyaj yaptırdım biraz düzeldi ama kirpiklerim rimel sürmediğim sürece gözükmüyor rimel sürünce de çok kurtarmıyor zaten çok azlar ve kısalar cildimde akne problemi yok komedonlarım ve biraz gözaltı morluklarım var bazen sosyal medyada gezerken o kadar güzel kızlar görüyorum ki moralim bozuluyor ipek kirpik taktırdım onunlayken özgüvenim biraz yerine geldi ama kirpiklerim döküldü bu sefer de iyice taktım kafayı makyajsızken hasta gibi gözüküyorum zaten beyazım özellike corona döneminde maske de takıyorduk ya e kaşlarım yk kirpiklerde yok herkes beni kanser falan sanıyordu o dönemden sonra böyle takıntı yaptım kendime ne yapabilirim kirpiklerimi ne çıkartır solaryuma mı girsem?
Makyajsız çok çirkin gözüküyorum ne yapmalıyım?
Cevapla