Doğuştan güzel degilim ve çok üzülüyorum, mahvoluyorum?

Güzellik standartlarına hiç uymayan bir yüzüm var. Burnum yamuk, alnım geniş, gözlerim aşağı doğru. Burnumu yaptırmayı düşündüm ama bir yanım da istemiyor. Kendimi sevmiyor değilim, sadece insanların beni sevmemesinden yakınıyorum. Aşk anlaminda değil asla dediğim şey, yarışmalara katılmak istiyorum TV programlarindaki ve yüzüme bakıp almayacaklarını biliyorum. Yüz uyumsuzluğu belki kabul edilebilir ama benim burnum benim özgüvenimi mahvediyor. Karadenizli olmamama rağmen tam bir Karadeniz burnum var. Eğer burnumu yaptırmazsam hayatımda hayallerimi asla başaramayacak gibi hissediyorum. Ama diğer yandan yaptırıp da sevdiğim o insanı bozmak istemiyorum. Burnuma karşı ayrı bir nefretim yok ama sosyal medyanın bu güzellik algısı yüzünden mahvoldum artık. Yaptırırsam bir daha geri alınamayacak diye üzülüyorum, pişman olursam ve eski, farklı halini ozlersem? Çok karmaşa içindeyim lütfen biri yardım etsin ya
Doğuştan güzel degilim ve çok üzülüyorum, mahvoluyorum?
Cevapla