Güzellik & Bakım Göz makyajım nasıl olmuş zengin bir adamla buluşucqm? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Adam yarım saat sonra gelecek beni almaya çabuk yorum yapın ona göre silip tekrar yapicam Güncellemeler1 yıl Ya sakamisiniz kimse beğenmedi siliyorum Göz makyajım nasıl olmuş zengin bir adamla buluşucqm? Cevapla Makyaj Soruları Yorum Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
sedefffinci Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Sade bi eyeliner çekersen çok daha zarif durur bu kötü duruyor 2 0 Yorumla
Hjhgjjh Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Bence adam buna dikkat etmicektir zengin dediğine göre bu geceyi koynunda sabahlican 🤣🤣 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Adam zengin diye mi sarı renk sürdün? gözüne daha iyi girmek için 1 0 Yorumla
Onüçüncüyağmur Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 45% 1 yıl İç kısımda orantısızlık var orayı silmelisin 1 4 Yorumla Soran 1 yıl Göz pinarlarına pembe highliter sürdüm o kismimi sileyim Yorumla Onüçüncüyağmur 1 yıl Burnuna yakın renkli olan yer fazla olmuş Yorumla Soran 1 yıl Onun dışında iyimi Yorumla Onüçüncüyağmur 1 yıl Evet bence fena değil Yorumla
Mühendis0109 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 96% 1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 377 cevap paylaştı. O zaman bireyler olur 0 0 Yorumla
İlyaİlyiçOblomov Takip Et Yoda Yaş: 21 , eic 99% 1 yıl Olmamış bu ne 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Ciddimisin ya Yorumla İlyaİlyiçOblomov 1 yıl Sil abla sen bunu doğal olsan daha iyi Yorumla
1by_efendi Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 99% 1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 632 cevap paylaştı. Aldımı 0 0 Yorumla
eternity-a Takip Et Master Yaş: 39 , eic 85% 1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 861 cevap paylaştı. Çok çirkin 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Sade bi eyeliner çekersen çok daha zarif durur bu kötü duruyor
Bence adam buna dikkat etmicektir zengin dediğine göre bu geceyi koynunda sabahlican 🤣🤣
Abla deli misin evli barklı kadınsın günah yaptığın
Adam zengin diye mi sarı renk sürdün? gözüne daha iyi girmek için
İç kısımda orantısızlık var orayı silmelisin
Göz pinarlarına pembe highliter sürdüm o kismimi sileyim
Burnuna yakın renkli olan yer fazla olmuş
Onun dışında iyimi
Evet bence fena değil
Farin ust kismini sil. Kotu gorunuyo
Mat renk farla eyeliner çek bence
Ağlamış gibi görünüyor
O zaman bireyler olur
Olmamış bu ne
Ciddimisin ya
Sil abla sen bunu doğal olsan daha iyi
Dayak yemiş gibi
Aldımı
Silllll
Çok çirkin