Ayrı ayrı güzel ama bütünde çirkin olmak?

burnum, gözlerim, dudaklarım, dişlerim, hatta kirpiklerime kadar her şey güzel. insanlar da iltifat ederler hep. ama ben genel bakınca kendimi güzel bulamıyorum. neden olabilir? sizce ne eksik

Ayrı ayrı güzel ama bütünde çirkin olmak?
Cevapla