30-40 yaş arası olanlar 20 yaşında olanlardan daha genç görünüyor bir de abla demeleri tuhaf geliyor benim gibi düşünen var mı?

30-40 yaş arası olanlar 20 yaşında olanlardan daha genç görünüyor bir de abla demeleri tuhaf geliyor benim gibi düşünen var mı?
Cevapla