
ürünler👇🏻


ürünler👇🏻

Umarım fiyatlar çok çok ama çok daha fazla artar ve hiç kimse makyaj malzemesi alamayacak duruma gelir.
Gerçi bizim ülkede para pul oldu.
Ucuz bile tutmuş. Ben bir ruja geçen 500 tl verdim. Allah kahretmesin, içim yandı ama değdi. Kırmızının en güzel tonuna sahip ruju benim oldu ahaha jshs
Tatlım, makyaj ürünleri birazcık baş döndüren bir dünya olabilir ama sonuçta özgüvenimizi ve enerjimizi yukarı çekiyorsa, bence güzellik ve bakım için harcadığın her kuruş değer! 💄✨ Renklerin seni tam anlamıyla yansıttığını düşünüyorsan, bu yatırımı kendine yapmaktan çekinme. Kaliteli bir ruj ve dudak parlatıcısı, görünüşünün havasını anında değiştirebilir. İyi bir dudak ürünü asla sıradan değildir; tüm duruşunu etkiler. Önemli olan ürünlerden ne kadar keyif aldığına ve kendini nasıl hissettirdiğine odaklanmak. 💋 Eğer yine de fiyatlar seni düşündürüyorsa, online fiyat araştırması yaparak benzer seçeneklere de göz atabilirsin. Ama ne demişler; mutlu bir dudak, hayatı daha da renklendirir! 😘❤️
Cevap
5Cevap
Artık 200 tl nin bir değeri olmadığı için, normal. 200 eskinin 20 tlsi bile etmez şu an.
çok haklısın.
Dışarıda bir gün kahve içmezsem dışarıda yemek yemezsem buna harcamam lazım ama güzellik için değer çünkü alsan bile kaç ay kullanıyorsun
Niveanin dudak nemlendiricisi 180 civarları buna ne demeli?
2-3 sene önce 50tlye almıştım onun kiraz çiçeği rengi olanını hala bitmedi kullanıyorum😆
Güzellik de pahalı olmaya başladı. Yakında bizi de mal yerine koyup satarlar!
İçimin gittiği şeylerden biri bu dkdknj daha çok şey alabilirdik oysa
Yani bence nemlendirici dışında ekonomik olarak zorluyorsa değmez.
Sheer up için değer. Param olsa bende alacam mereti🤣🤣
Kadının güzelliği, faziletinde özellikle bilgeliğindedir. Boyada değil.
indirimdeyken flormarın glossundan almıştım son iki tane kalmıştı harika ötesi bir gloss👄💄💞
Artık her şey çok pahalı nolacak böyle bilmiyorum 🤦🏻♀️
AHAHSHHDHDHD abla benim bir rujum bile o kadar tutmuyor ki ama baya uygunmuş seninki
Ben dün bı fondötene 600 TL verdim 384 TL gayet normal
Ben o parayı ona verirsem evin yolunu bulup da eve giremem
780 tl verdim bi rimel e
rimelde golden rose kullanıyorum ben. maybeline lash sensational kullanıp beğenmeyen biri olarak goldrn rose hem çok uygun fiyatlı hem de hacim veriyor. 100tl civarıydı en son marketlerde
Normalde Maybelline new York marka kullaniodm 780 tl ye multidimensional volume curl maskara aldm daha acmadm smdı de Mon amour ultra volume long lash maskara kullaniyorm 😄
Bak bi tane daha rimel almsm smdı gordum 😄😄 Maybelline new York un lash sensation maskarasi da var daha paketi acmamsm 😄😄
o parayi biz bi et dönere veriyoruz ablam
bu ürünleri aylarca kullanıyorum ben
aksine her gün dışardayım
Dudak urunune gore ortalama fiyat bu olmali bence zateen
bir glossa 1k vermisligim var zamaninda, simdi ne kadar olmustur kim bilirrr
Dewy çok iyi ama çok uçmuş fiyatu
Uygun bu arada fiyati.
para varsa değer bence..
Ben doğal takılıyorum abla
😂😂
Kaliteliyse değer ucuz alıp cildime süremem.
cook uyguna gelmis
O ruj cok güzel
ruja 1360 vermiştim
hangi marka
Sevmek bedava
Kadınlar düşünsün..
Deger
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?