Beni iki saat rahat bırakın 🤣🤣 sıcak su ile olmuyor anam 😃 fotoğraf ben 🤣


Peygamberin sağ kolu gibi hissediyorum duştan çıkınca öyle temiz berrak cennet kokusu
Kadınların duştan çıkınca saçları bulaşık oluyor iki saat tek tek aç
Keşke sizde de olsa 😃
Onca acıdan sonra bı zahmet 😂
Hissediyorum yüzüm parlıyor saçlarım da normal görünüyor xkzkkx
Aynaya bakıp ulan ne adam beee diyorum
Diyorsundur sen 😃
Yok be iyi yapıyorsun insanın kendisini sevmesi kadar güzel bir şey yok 😃
O bile bende yok 😃
Çok denedim zerre bir şey değişmedi bıraktım 😃
Kendimi sevmeyi 🤣
Cevap
13Cevap
Hayır sadece bir ferahlama geliyor
Evet bu dünya için fazla yakışıklı ve çekiciyim.
Ooooo barışa bakın 🤣
bakmasınlar utanırım sdfdf
Tamam tamam 😂
Görsel komik ama 😂
Temiz hissediyorum mis gibi kokunca mutlu oluyorum o kadar
Gülelim diye koydum 😃
Duştan sonra aynaya bakınca parlıyorum resmen, yakışıklı adamsın olum diyorum kendi kendime 😎
Duştan çıkınca kendimi rahatlamış, temizlenmiş hissi bana daha güzel olduğumu hissettiriyor. Cildimin nefes alması da oldukça hoşuma gidiyor.
ben dustan cikinca bebek gibi hissediyorum. sicak su tenimizi falan yumusatiyo cunku
Dünya güzeli seçilmiş gibi hissederim her zaman o tazelenme duygusu duş alınca mutlaka gelir.
genelde makyajla girdigim icin rimel yuzume akiyor ocu gibi cikiyom
Saclarımı kestirince etrafımdaki bakışlar değişiyor 😀 ne kadar güzel kadın varsa
Olumlu yönde mi olumsuz yönde mi değişiyor
Olumsuz olarak kimse bakmaz gözün aşina olmadığı birine bakar mısın?
😂😂😂 resmi gibi
Dimi temsili biz 😎
Tabi tabi 😎
Şimdi bu saçlar nasıl düzelecek 😂🤣
Ne bilim 😂😂
Benzin dök yak 😃
Yok yaa deli miyim 😂😂 yani o kadar değilim 🤣
Pratik bilgi aklında bulunsun 🤣
Tamam 🤣🤣
😂😂
Sadece temiz, ferah ve rahat hissediyorum.
Bide çok hafif 😃
Onu hiç yaşamadım:)
Farkında değilsindir 😃
Bir sonrakine bakarım:)
Bak bak 😌
Peki 👍
Rahatlık ve ferahlık hissediyorum..
Onun için zaten 😃
Bunları hissetmek için giriyon zaten dedim be 😂
Mecbur 😂
Tabi ki de 😎
Yeni doğmuş gibi hissediyorum
Bornoz ile çok çekici görünüyorum abla
Evet hissediyorum
Evet, bu his oluyor bende :))
Huzurlu hissediyorum genelde
Hayır, aynı cin çarpmış gibi 😆
Yok duştan çıkınca da yakışıklı hissetmiyorum
hiçbir zaman hissetmiyorum :)
Ve tanrı kadını yarattı diyorum😃🤣🤣
Bebek gibi
Ne güzel 😃
Evet
Rahat hissetmek daha büyük öncelik
Hissetmiyorum
Evettt
İyi hissediyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?