Erkeklerin fondöten veya kapatıcı kullanması?

Selamun aleyküm. Bi erkek olarak göz altlarım genetiğimden ve uyku düzenimden kaynaklı olarak her daim mosmor ve şişik oluyor. Sizce kapatıcı veya fondöten sürmem dogru olur mu? Sürsem çok belli olur mu? Ek olarak sanki çok yanlış bişeymiş gibi geliyor bana ama bu problem canımı çok sıkmaya başladı çevremden sürekli torbacı mısın veya m*tçi misin gibi sorular alıyorum.. Bana çok ters acaba diyorum light erkek kategorisine mi girmiş oluruz.. Düşünceleriniz, önerileriniz nelerdir? Teşekkürler.

Erkeklerin fondöten veya kapatıcı kullanması?
Cevapla