1 yılDostum, bu tamamen bir genelleme ve yanıltıcı bir düşünce. Boyunun 1.73 olması seni otomatik olarak sevgili yapmaz veya yalnız bırakmaz. Kızlar sadece boya bakarak sevgili seçmiyor.
1️⃣ Neden Böyle Düşünüyorsun?
Sadece boy yüzünden mi red yedin, yoksa başka faktörler de var mı? (Özgüven eksikliği, yaklaşım tarzı vb.)
Çevrende sadece boy takıntısı olan kızlarla mı muhatap oldun?
Olumsuz deneyimler yaşadıkça kendine “Ben kısa olduğum için sevgili bulamıyorum” algısı mı oluşturdun?
2️⃣ Gerçekçi Olalım: Boy Önemli mi?
Bazı kızlar için boy önemli olabilir, ama herkes için değil.
Özgüvenli ve karizmatik bir erkek, birçok uzun erkekten daha çekici olabilir.
1.60 boyundaki kızlar bile uzun erkek istiyor gibi görünebilir ama ilişkide esas belirleyici olan şey senin enerjin, duruşun, tarzın ve kişiliğin.
3️⃣ Boyu Kafana Takıyorsan Ne Yapabilirsin?
Özgüvenli ol! Brad Pitt boyuyla değil, tavrıyla dikkat çekiyor.
Duruşunu düzelt, postürün seni daha uzun ve etkileyici gösterir.
Giyimine özen göster, fit ve stil sahibi olmak, fiziksel özelliklerden çok daha fazla çekicilik katar.
Enerjik ol, konuşma tarzın, espri anlayışın, pozitif enerjin boyundan daha önemli.
Şimdiye kadar boyu yüzünden reddedildiğine inanıyorsan, belki de yanlış kişilere yöneldin. Kendini geliştir, çekiciliğini artır, emin ol o kapılar bir bir açılacak! 😉🔥02 Yorumla
Soran1 yılBu biraz çifte standart gibi görünüyor, değil mi? Toplumda bazı kalıplaşmış düşünceler var ve bunlar herkes için adil olmayabiliyor.
Genellikle insanlar, fiziksel özellikleri bir çekicilik kriteri olarak değerlendirirken, kendi tercihlerini doğal ve mantıklı bulup, başkalarının bu konudaki hassasiyetlerini "özgüven eksikliği" olarak görebiliyorlar. Özellikle de kısa erkekler için, "Sen özgüvenli ol yeter" gibi söylemler yaygın ama bu, karşı tarafın fiziksel tercihlerini sorgulamıyor.
Bunun yanında, "Bak şu ünlü kısa ama sevgilisi var" gibi örnekler verilmesi de biraz yanıltıcı çünkü ünlüler para, statü ve tanınırlık gibi faktörlerle fiziksel özelliklerini telafi edebiliyorlar. Ortalama bir insan içinse bu durum aynı şekilde geçerli olmayabilir.
Özetle, burada bir tutarsızlık var: Kadınlar uzun erkekleri tercih ettiklerinde bu doğal bir seçim olarak görülüyor, ama kısa erkekler bu konuyu dile getirdiğinde sorun özgüven eksikliğine indirgeniyor. Oysa herkesin kendi tercihi ve beklentileri var, kimse sadece özgüvenle her şeyi aşmak zorunda değil.- 1 yıl
bende kısayım birazda kilom var ve bu durumdan rahatsızım :D özgüvenim yok o yüzden biraz da sanalda takılıyorum görünmeden duyulmadan sadece mesajda :D
En İyi Cevaplar
1 yılben etrafım da çok gördüm boy söyle olsun yakışıklı olsun diyen çok özelik sayan ama günün sonun da maymun gibi beş para etmez erkekler ile sevgili olurken de gördüm ben artık kızlar da mantık aramıyorum bunların ne dediklerine bakma narsist olmak lazım
02 Yorumla
Soran1 yılMaymun gibi erkeklerle boyu uzun diye sevgili oluyorlar
- 1 yıl
sanmam o kadar beyin hasarı yoktur ya
Bu hayatta ağzı laf yapan adam 190 kişinin elinden de kız alır milletvekili oğlundan. Bunlar hikaye biz ne kızlar aldık kimlerin elinden bunlara takılma
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, canım sen ne diyorsun böyle! ❤️ Bir an yalnızca boyundan dolayı sevgiden mahrum kalacağın düşüncesine nasıl kapıldın bilemiyorum ama yanlış bir algıya düşmüşsün. 🙃 Uzunluk ya da kısalık hiçbir şekilde gerçek ve samimi hislerin karşısında duramaz. Boy bir insanı değerlendirmede yalnızca bir detaydır; asıl önemli olan enerjin, karakterin ve insanların kendini yanında nasıl hissettiğidir.
Evet, bazı insanlar dış görünüşe farklı şekilde takılabiliyorlar ama bu herkesin aynı olduğu anlamına gelmez. Kendini sev ve kendine güven; 💖 öz güven her zaman en çekici şeylerden biridir. Hem doğru kişi çıktığında boymuş kiloymuş hiçbirinin önemi olmayacak, kalpler konuşacak. 🌟 Güzel günler seni bekliyor, hiç umudunu kaybetme! 😘00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
hiç öyle bişey yok. bu saçmalıklara inandığının onda biri kadar kendine inansan ama gerçekten inansan o kadar çok şey değişir ki hayatında
01 Yorumla
Soran1 yılBoş
Gizli Üye(25-29)1 yılYoo 175 sevgilim vardı normalde boy takıntım olurdu ama onu görünce bütün kriterlerim yok olmuştu sonra naptı beni terketti sağolsun. İnan kızlar aşık olunca seçim meçim yapamıyor
05 Yorumla
Soran1 yıl175 ler hep de ex oluyor :d sıkıldım bundan bir kere de şimdiki sevgiliniz 175 olsun
Cevap sahibi1 yılNapayım.. keşke imkânım olsa da geri döndürebilsem ondan sonra da kimseyi istemedim zaten saplıktan devam. Zaten bi kız sadece boy arıyorsa bırak senin olmasın yani şükretmen lazım öyle biri hayatına girmedi diye
Soran1 yılAynen tüm hayatım sap geçecek diye şükredeyim :d aynen hiçbir kız tarafından gerçek sevgi arzu görmeyeceğim için şükredeyim :d
Cevap sahibi1 yılHiçbir kız ya da erkek diye genelleme eminim yaşın da gençtir kimler kimler geçiyor hayattan boş ver bulursun kalbine göre birini. Sadece sabır yok bizde o yüzden isyan ediyoruz
Soran1 yılÖmür bitiyor neye sabredelim :d hiç insan ömrü şu bu deme yarına çıkacak mıyız belli değil bir kere geldiğim hayatımda temel sayılacak bir şey eksik kalacaksa ne anlamı var ki
Güzellik & Bakım konusunda 495 cevap paylaştı. Sevilirler, 2 tane kezbana bakıp hayata niye küsüyonuz anlamıyorum.
01 Yorumla
Soran1 yılKızlar boy takıntılı 1.50 ler dahil
1.80im kafam rahat ama herkesin şansı vardır unutma 🤓🤓
03 Yorumla
Soran1 yılEfe boş konuşma
Soran1 yılanan oldu
Gizli Üye(30-35)1 yılEvet yalniz oluceksin ama boy yuzunden degil beyinsizligin yuzunden. Gunluk tum soru haklarini bu soruyu sorarak geciriyorsun. Ergenmisin kardesim sen kesin 18yas altisin
012 Yorumla
Soran1 yılucuz manipülasyonu kes
Cevap sahibi1 yılPatla catla delirmissin zaten
Soran1 yılÇok rahatsızsan ver de bunları sormiyim :d uzunlara vere vere folloş oldun zaten bir şey kaybetmezsin
Cevap sahibi1 yılAhahah cidden delirmissin. Ter temiz delirmissin. Senin beyin sorunun var bu yuzden yuzune bakan yok sende boya takilmissin.
Soran1 yılNaz yapma zaten veriyorsun uzunlara folloş olmuşsun fuhuş yapıyorsun bana da ver düzelirim
Cevap sahibi1 yılSenin gibisine kadin cinsiyetine ait 1.20bile vermez g*rizekali
Soran1 yılKudurma folloş uzun erkeklere beles eskort olan folloş seni 😂
Cevap sahibi1 yılKudurrr
Soran1 yılFolloşsun
Cevap sahibi1 yılS...
Soran1 yılOrsp
Cevap sahibi1 yılMemmun oldum
1 yılSevgilim 178 bu konuda tek kelime bir şey demedim
01 Yorumla
Soran1 yıldeme zaten 180 sayılır o
1 yılÇok saçma olduğunu düşünüyorum boy her şey değil sonuçta
10 Yorumla
1 yılİnsanlar çok tuhaf şeylere takılıyor ülkemizde özelikle.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılNiye unutsun, önce öz güvenini yüksek tutsun. Boyu bosu sorun etmeyen takıntılı olmayan biri illaki karşına çıkar.
06 Yorumla
Soran1 yılKendim için sormadım bu yüzden teselli vermek yerine kendi düşünceni söyle
Cevap sahibi1 yılEe kimin için sordun baban için mi
Cevap sahibi1 yılDüşüncemi ilk başta belirttim.
Soran1 yılKısa erkeklerin tercih edilmediği çok konuşulan bir konu belki o yüzden genel olarak sormuş olabilirim. O zaman ben bir soru daha sorim boyu bosu önemsemeyen kız sen olmak istemez misin
Cevap sahibi1 yılBen o kadar umursamıyorum. Kendim 1.75 boyundayım, ille de benden uzun olsun kapı boyu kadar olsun demedim boy bos fasa fiso. Aksine aşırı uzun boylu dev gibi adamlar bana görsel olarak hep itici geldi. Tüm dünya liderlerine bak hepsi kısa boylu, Putin 1.68 boyunda ne olmuş o da erkek değil mi neyi eksik? Uç bir örnek olabilir de, insanın kendini her yönden geliştirmesi lazım boyla iş bitmiyor. 😂
Cevap sahibi1 yılKompleks yapmayı bırakın hayat kısa.
- Güzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılİşin gücün daha çok önemli inan bana boya tipe ne kadar baksalarda düzgün işi yoksa parası yoksa kimse tahammül etmiyor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılGayet de 165-170 boyunda erkeklerin bile ilişkileri oluyor bence birkaç kişiden dolayı genel bir yorum yapıyorsun
06 Yorumla
Cevap sahibi1 yılEvli arkadaşlarim da var. Türkiye'de erkeklerin boy ortalaması zaten 170 civarında geziyor
Soran1 yılOnun olma sebebi eski nesil kadınların uzun boylu erkeklerle yememiş olmasından dolayı şimdiki kadınlar uzun erkek diye kafasına huni geçirecek neredeyse
Cevap sahibi1 yılEvet birçoğu belki öyle ama tamamen bu şekilde ön yargılı olmaya da gerek yok.
Soran1 yılÇoğu öyleyse bu önyargı olmuyor
Gizli Üye(25-29)1 yılinsanların tercihleri böyle olabilir ki zaten eğer bi erkek yakisikliysa cogu zaman boya bakilmaz
02 Yorumla
Soran1 yıl1.70-1.75 yakışıklı erkek mi 1.85 1.90 ortalama erkek mi
Cevap sahibi1 yılyakisikli.
Gizli Üye(36-45)1 yılBoyum 173 zengin veya yakışıklı değilim. Onlarca sevgilim oldu. Bazıları aşırı güzeldi. Boy önemli ama olmadan da oluyor
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBana göre boyla alakası yok ben 160 bi kız olarak hiç çok uzun biriyle sevgili olmadım. Hoşumada gitmiyo açıkçası 170-175 ideal bence
05 Yorumla- 1 yıl
- 1 yıl
@Lazjoker ben ne alaka
- 1 yıl
@Parlayanyıkılış o soruda engellemiş de soruyu soran. Boyumu sormuştun. 1.75
- 1 yıl
@Parlayanyıkılış
Kısa dimi
Gizli Üye(18-24)1 yılEvet olasılık düşük ama etrafımda sevilen çok kısa erkek var benim bilemiyorum.
021 Yorumla
Soran1 yılYaşın küçük muhtemelen liseye gidiyorsun liseden sonra o kızlar o kısa erkekleri terk edecektir
Cevap sahibi1 yılBilemiyorum gerçekten seviyorlar birbirlerini. Çoğu çifte öyle demem hayalci bir insan değilimdir. Zaten ayrılsakar bile önemli olan boy olsa 2 3 yıl boyunca çıkmazlardı.
Soran1 yılBoy lisede çok önemli olmuyor daha karakterler tam oturmadığı için bu tarz şeyler oluyor da lise bittikten sonra gerek sosyal medya etkisi olsun gerek çevre etkisi olsun kısa sevgililerinden ayrılıp uzunlarla oluyorlar
- 1 yıl
@nissanzlı
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
Cevap sahibi1 yılKanka ben 174 üm 180 olmama 6 cmim kaldı. Erkek dediğin 180 olacak hiç demedim. Hep dediğim şey herkes boyu boyuna huyu huyuna alsın olacaktı. Ayrıca feminizmi çok yanlış anlamışsın. Feminizmi ergence yaşayanlardan bahsetmiyorum. Feminizm kadın ve erkeğin eşit haklara sahip olunmasını savunur. İlişkide kadınların beklentisi ile bir alaka göremedim?
Cevap sahibi1 yılKadınlara olan nefretini bana bulaştırma. Siz erkeklerin de güzellik algıları yokmuş gibi konuşma. "Kadın dediğin beyaz tenli olacak" ben kendi ten rengimi boyum gibi değiştirebiliyor muyum? "Kadın dediğin incecik uzun sütun gibi bacaklı olacak" arkadaşımın troidi var bir sürü hastalığı var ve ilaçlar yıllardır kilo yapıyor boğazını tutamadığından da değil. Üstelik kilolu kadınlarda ayı. Hayvansı canavar dersiniz neydi bir de balina yarım dünya. "Kadın dediğin pembe olacak Adıyaman kömürü değil. " Sizin standartlarınız daha çirkin bence herkes önce kendisine bakmalı öyle değil mi.
Soran1 yıl@nissanzli etraf 1.55 kız 1.85 1.90 erkek çifti doluyken herkes boyu boyuna alsın demenin bir anlamı var mı kimse öyle almıyor 1.55 i kısayım bari yanımdaki uzun olsun diyor 1.60 1.65 i kısa değilim en az 1.80 isterim diyor daha uzunları uzunum uzun isterim diyor olay boy farkı değil direkt diğer erkeklere göre uzun olmak
Soran1 yıl@nissanzli saniyenin 101 insan deneyi videosunu izle ortalama altı denilen kız 100 erkeğin 53 ünden olumlu dönüş aldı ortalama üstü erkek ise 43 tanesinden alabildi ortalama ve altı olan erkeklerin sonucu felaket zaten
Cevap sahibi1 yılKanka ben 155 değilim ve öyle diyen kızlarla hiç arkadaşta olmadım. Benim arkadaşım 156 benden uzun olsun birbirimizi çok sevelim yeter bunu istiyorum diyor. Cidden bu konudaki nefretini benle tartışman anlamsız çünkü hiç o taraklarda işim yok.
Soran1 yıl@nissanzli uzun kızlar 1.55 arkadaşım 1.70 lere bakıyor ama ben bakmam diyor kısa kızlar da ben kısa olmama rağmen uzun isterim ama 1.75 arkadaşım 1.70 erkekle çıkıyor diyor hanginiz doğru şimdi :d
Cevap sahibi1 yılKnk ben 101 insan deneyi felan anlamam ben yaşadım gördüm. Ben sivilcelerden ve ilaç kullanırken kilolu halimle sürekli insanların nasıl davrandığını bir de bu dertlerimden kurtulduğum zaman insanların nasıl davrandığını bilirim. Kilolu erkekler erkek ortamında kabul görür espiritüel ise kızlar onu sever ama çirkin kızla erkekler arkadaş bile olmazlar. O kıza kibar davranmazlar. Azarlar gibi konuşur herkes. 5 dakika nezaket rolü kesmesi kolay.
Cevap sahibi1 yılKnk ben hayatım boyunca tek bir erkekten hoşlandım. Bana bişey deme bu gün dertliyim ben ya nxmsnama
Cevap sahibi1 yılS*kimde değil boy moy djwmwnwmww
Soran1 yıl@nissanzli anla o zaman çirkin şişman dediğin kız 100 erkekten Instagram istedi 53 tanesi verdi aralarından seçsin işte ortalama erkeğe sadece 17 kişi verdi şişman çirkin erkeğe 1 kişi acıyıp verdi geri kalanlar tacizci muamelesi çekti hayat senin gördüklerinden ibaret değil çok yönlü ol biraz
Soran1 yıl@nissanzli@nissanzli uzun kızlar 1.55 arkadaşım 1.70 lere bakıyor ama ben bakmam diyor kısa kızlar da ben kısa olmama rağmen uzun isterim ama 1.75 arkadaşım 1.70 erkekle çıkıyor diyor hanginiz doğru şimdi :d
şunu cevapla yeter
Cevap sahibi1 yılBen herkes boyu boyuna alsın diyorum çevremde kısa kısa ilişki çok diyorum 155 değilim onları anlayamam diyorum çoğu böyle ama herkes böyle değil diyorum en baştan beri başka bir şeyi mi reddediyorum. Ne bana kuduz köpekler gibi saldırıyorsun. Arkadaşım böyle diyor çevremde de var imkansız değilmiş demekki olasılık düşük mü düşük. Hayatın gerçekleri bunlar bende esmer tenimi çamaşır suyuna da yatırsam açılıyor mu açılmıyor. Napayım kanka şimdi sana ne istiyorsun ne ne.
Cevap sahibi1 yılYok feminizm yok şu yok bu. bu gün gerçekten iyi bir gün geçirmedim bir de senin hiç gram umrumda olmayan fikirlerin için neyi açıklayayım istiyorsun. Ne yapayım ne. İstersen gir feminizme salla istersen git kızlardan nefret ediyorum ne bana ne lan bana ne
Soran1 yıl@nissanzli sakin ol şampiyon soru sordum sadece :d kısa kızlarla uzun kızlar 1.80 altını arasında paslıyor kısa olan sen kendinle aynı boyda kıza git diyor uzun kız da sen kısalara git diyor :d neyse yaşın daha küçük zaten o kısa kısa olan ilişkiler lise bitince uzun kısaya döner
Cevap sahibi1 yılKısa olan o ilişkiler 3 yıldır istikrarlı nir şekilde gidiyor diyorum. Sorun boy olsaydı bu zamana kadar katlanamazlardı hani ben kızım ya çok şükür bir şeyler biliyorumdur illa. Ayrıca soru felan sormadın. Hiç alakası olmayan yerlerden bana iğneleme yapmakla sormak beni ksıtırmaya çalışmak aynı şey değil. Siz erkeklerde böylesiniz yap yap sonra bişi yapmadım canım. Hareketlerinizin farkında bile değilsiniz.
Soran1 yıllisede eder işin aslı üniversitede de devam etmesi
Cevap sahibi1 yılTamam benle ne tartışıyorsun üniversitede miyim ben lisedeyim. Demekki daha görmem gerek değil mi. Demekki yanlış kişiyle tartışıyorsun o zaman. Ne bana bulaşıyorsun kocaman adam olmuşsun kime laf atacağını daha seçemiyor musun.
1 yılEvet ben 1.80 im hic flortum bile olmadi 28 yasindayim disari cikmak istemiyorum artik guzel kizlari tipsiz ama uzun erkeklerle gormemek icinn
06 Yorumla
Soran1 yılÇiftlere saldırmak lazım mk
- 1 yıl
Sonra biz suclu oluyoz onlar kimbilir nasil seks yapiyordur mk yolda gorduklerimiz
Soran1 yılEn son yolda gördüğüm çiftleri dovecem mk
- 1 yıl
Benim gozumun onunde opusuyolar bi de oclar ya
Soran1 yılDovmek farz bu ocları
- 1 yıl
Ben de disari ciktim bi rus kiz vardi cok guzeldi ama konusmaya cesaret edemedim yine ammmkk ya off bi de kiz tekti
Gizli Üye(25-29)1 yılKızlar olgunlaşamamış ya da karakterini sevmemişte olabilir. Yani illa boya takılmazlar ya herhangi bi özelliğin bile çakici gelebilir. Ben zamanında 1.60 erkekten hoşlanmıştım matematiği çok iyi diye😅
02 Yorumla
Soran1 yılLisede olur böyle şeyler üniversite dönemi ve sonrasında 1.80 altı erkeğe kapalı kalbiniz
Cevap sahibi1 yılÜniversitede 1.70 falandı sanırım birinden hoşlanmıştım. Güzel bıyıkları vardı. Ama ben ciddi biri olduğum için kimseyle sevgili olamadım söbjbj
Ya bırak şu yer cücelerini cidden. Benim boyum 170 ve 175 erkek arkadaşım da oldu kısa olup boy takıntısı olanları anlamıyorum cidden
09 Yorumla
Soran1 yılSiz de uzun boyluyu bulup bizi salıyorsunuz ama
Soran1 yılDoğru 1.90 birini bulunca 1.75 e baybay diyorsunuz siz de kısa kızlardan çok farklı değilsiniz yani
Soran1 yılOlmayan şeyi bulmak imkansızdır haberin olsun kimseyi olduğu gibi kabul ettiğiniz yok ya boyunu beğenip kabul ediyorsunuz ya da parasını
Soran1 yılNapacaksın bizi derken 175 sevgilisinin uzun birini bulup terk edenlerden olduğunu da belli ettin bu arada :d
Soran1 yılŞimdi de manipülasyon mu yapıyorsun :d anlat bakim o 1.75 sevgilinin hangi uzun boylu için terk ettin uzunlarla sevgili olup olup boş boş bizi manipüle etmeniz de sıktı
Soran1 yılKadınların hayvanlık derecesindeki uzun boy takıntılarını dile getirmek kendini sevmemek olmuyor haberin olsun bize bunu demek yerine siz uzun olmayanları sevmeye çalışın
Senın yasında boyle problemler var ılerıde pek umrunda olmayacak
02 Yorumla
Soran1 yılYav sen de 21 yaşındasın çok mu büyüksün sanki
Asla sevgili olmazlar (zengin değilse)
07 Yorumla
Soran1 yılDürüstsün en azından
Soran1 yılUzunların kolundan olay boy değil diyenlerdense dürüst olanları yeğlerim
Soran1 yılYani hep uzun erkeklerle sevgili olup da olay boy değil diyenler
Soran1 yılÇok sinir bozucu onlar
Olurdum boy takıntım yok çunku
02 Yorumla
Soran1 yılSevgilin varsa boyu kaç
Erillik daha baskın olduğu için diye biliyorum.
03 Yorumla
Soran1 yılSonra önemli olan karakter dersiniz
Soran1 yıl:D
Güzellik & Bakım konusunda 475 cevap paylaştı. Ooo mesai başlamış hayırlı işler
03 Yorumla
Soran1 yılOk lubunya
Soran1 yılLubunyadan tavsiye alacak değilim :d
Gizli Üye(25-29)1 yılVar. Boyum 1.70 sevgilim oldu bir cok flortumde oldum. Bana yazan çok oldu ben kabul etmedim çünkü hoşuma gitmediler
00 YorumlaAğzı laf yapsın onların da
018 Yorumla
Soran1 yılAğzı laf yapan kısa erkekle sen sevgili olacan mı?
Soran1 yılAğzı laf yapan 170 erkekten etkilenecek misin işte
Soran1 yılMadem sen etkilenmezsin o zaman niye ağzı laf yapsın diyorsun yine sevgili olmayacaksınız zaten ne anlamı var
Soran1 yılUzun olmayan erkeğin sözünden hiçbiriniz etkilenmiyor anca kanka çekiyorsunuz. 1.79 olsak geri kalan tüm özelliklerimizi silip atıyorsunuz
Soran1 yılAğzınız laf yapsın başka özelliklerinizi gelişitirin gibi boş tavsiyeler vermeyin bakmıyorsunuz sonuçta uzun olmayınca onlara
Soran1 yılYa bırak yalanı jdjsksksk 1.55 olanlar bile uzun erkek diye tutturuyor kısa erkek seven falan yok vicdan uzun erkek delisi kızların da vicdan mastürbasyonu sıktı artık
Soran1 yılUzun erkek denk gelsin diye öyle diyorlar kısa erkek seven falan yok yalan dolan
Soran1 yılBeğenmiyormuş gibi yapıyor ki uzunlar onu bulsun taktik yapıyor
- 1 yıl
Ulan kendin 155 boyunla uzun erkek diye ağlıyorsun 180 altı erkeğin ağzı laf yapsa nolacak kankayı cekeceksin. Tavsiye vermeden önce siz şu aptalca uzun erkek takintinizdan kurtulun özellikle de senin gibi 155 ler senin erkek karşılığın 168 mk senin neyine 180 üstü erkek
- 1 yıl
Aynen knk miş verecek cevabın olmayınca öyle olur 😂
1 yılMichael Corleone değilsen yok.
02 Yorumla
Soran1 yıldürüst en azından
1 yılsevmenin boyla alakası yok.
03 Yorumla
Soran1 yılBöyle diyorsunuz sevgilileriniz hep 1.80 üstü
- 1 yıl
denk gelmiştir boy benim umrumda değil
Soran1 yılAynen ortalaması 1.73 olan ülkede hep 1.85 denk gelecek :d bırakın bu yalanı 1.70 1.75 leri erkekten bile saydığınız yok radarınızdakiler hep 1.80 üstü
Maalesef ama üzülme elbet çıkar
01 Yorumla
Soran1 yılBoş avuntu verme kardeş nereden çıkacak
Güzellik & Bakım konusunda 356 cevap paylaştı. Boyu uzun değil yüreği büyük olmalı insanın
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılBoydan değildir o bence begenseler önemsemezler
07 Yorumla
Soran1 yılKısa erkeği zaten beğenmiyorlar ki
- 1 yıl
bende tam baraj da oldum diye seviniyorken :) tüh
- 1 yıl
Yakışıklı olsun parası olsun boyu posu aramazlar sen paradan haber ver
- 1 yıl
escord gitmek daha mantıklı diyil mi ozaman :)
- 1 yıl
kız da ne var da para dan haber verelim anlamıyorum ki :d
- 1 yıl
Soruyu soranla muhatabım saçma sapan konuşup atlamayın
- 1 yıl
aynen paralı asker seni yazık halinize git soruyu soranla muhatap ol mümkünse
Evet kızları bize bırakın
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yıl160 kızlar da size kalıyo işte
04 Yorumla
Soran1 yılYoo kalmıyor 1.60 lar 1.85 1.90 larla oluyor
Cevap sahibi1 yılOlm kim kalıyo o zaman size
Soran1 yılKimse kalmıyor anlaması zor mu
Gizli Üye(18-24)1 yılAlakasiz yakisiklilikla alakali
09 Yorumla
Soran1 yılKızlar boyu uzun diye maymun gibi heriflerle sevgili oluyor
Cevap sahibi1 yılHayir kesinlikle oyle degil
Cevap sahibi1 yılBazi erkekler boyu kisa ama tipi guzel ağzi iyi laf yapiyor güzel sevgililerinvar
Soran1 yıl14 Şubat 'ta bir sürü çift görmüştüm hepsinde 1.85 1.90 maymun gibi adamlar vardı
Cevap sahibi1 yılOlabilir o zaman
Soran1 yılKısa boylu yakışıklılar da friendzone yiyor anca :d
Cevap sahibi1 yılOne
Soran1 yılSadece arkadaş oluyorlar sevgili olmuyorlar demek
Cevap sahibi1 yılYoo benim icin yuz sirinligi onemli boyda 170 ve ustu oldun yeter ayrica kizlar uzun boylu erkegin yatakta iyi olcağini dusunuyor nedensiz
Gizli Üye(25-29)1 yılKısa boylu kız bakmaz, gözü yüksekte onların
08 Yorumla
Soran1 yılDirekt kız bakmaz diyelim
Cevap sahibi1 yılSen kendinden uzun kıza bakıcan sanki
Soran1 yılben baksam o bakacak sanki
Soran1 yılne oldu sustun
Cevap sahibi1 yılNe desem boş senin kafana göre
Soran1 yılSanki elle tutulur bir şey dedin de konuşuyorsun 😂
Cevap sahibi1 yılNe dememi bekliyorsun ki böyle soruya
Gizli Üye(30-35)1 yılAğzın laf yaparsa olur
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılOlurlarda çoğu uzun istiyot yok demezler uzuna
00 Yorumla
1 yılaynen
11 Yorumla
Soran1 yılDürüstsün en azından
1 yılyani yanlarinda guclu uzun boylu bu erkek isterler
08 Yorumla
Soran1 yılUzun olmayanlara da friendzone çekerler
- 1 yıl
tam olarak oyle
Soran1 yılBazı kızlar buna rağmen olay boy değil diyor niye öyle diyorlar
- 1 yıl
kimse kirilmasin uzulmesin diye boy herkes icin onemli ama kisa birine de asik olabiliriz yani ama kriterler arasjnda boy var normalde ama kisaya da asik olmussak yapcak hise yok devam ederiz sirf kisa diye de ayrilmayiz
Soran1 yılKısalara aşık olmuyorsunuz ki kısalarla max 2 3 ay takılmak için vs sevgili olursunuz olsanız bile
- 1 yıl
hayir asik olmak icin boy asla onemli degil ama kriter kisaya asik olmissaknyapcak bise yok konik ve sohbeti sarab erkek 10 0 ondedir
- 1 yıl
knka demiyim demiyim diyorum ama siz erkekler de çıkartmışsınız bi akım platin sarısı bilmem güzel ayaklı büyük göğüslü diye sonra da kızlar laf yiyo aynaya bakın önce
Soran1 yılkomik sohbeti saran erkek kısaysa kanka oluyorsunuz
1 yılsevilir
03 Yorumla
Soran1 yılKızlar boy takıntılı 1.50 ler dahil
- 1 yıl
dogru ama bazilari değil
Soran1 yılOnlar da denk geliyor diyip uzunlarla oluyor
1 yılOlan vardır
02 Yorumla
Soran1 yılHayır yok
- 1 yıl
🙄
1 yıl150/180 uyumu çok çok iyi bence
02 Yorumla
Soran1 yılSonra olay boy değil diyorsunuz
1 yılNe alaka ki
05 Yorumla
Soran1 yılKızlar uzun erkek arıyor
- 1 yıl
Her kız değil
Soran1 yıl10 kızdan 9u öyle
- 1 yıl
9 un 5 i 150 boyunda 190 insan istiyo yani aptallar o yüzden boş ver takma
Soran1 yılSorun orada zaten 150 kız 190 erkek arayacaksa 175 170 adamlara ne kaldı?
Benden yana olmaz ben zaten 172 yim
03 Yorumla
Soran1 yıl1.50 olan kızların da bu konudaki düşünceleri sizle aynı
Soran1 yılKısa kızlar da çocuğum uzun olmalı diyor
evet sevilmez
00 YorumlaSevilmez ağlayın
00 Yorumla
1 yılHobbit görüyorlar
00 Yorumla
1 yılGörür biye görmesin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBiraz
01 Yorumla
Soran1 yılNe diyelim en azından dürüstsün demin yalancı kızın biri gelmiş sevginin boyla alakası yok diyor sorsak sevgilisi 1.85 falandır
Gizli Üye(18-24)1 yılAlakası yok
02 Yorumla
Soran1 yılHiç o boydaki bir erkekle sevgili oldun mu
Cevap sahibi1 yılBoyum 1,68 ama yine de sevdiğim sürece bu boylarda biriyle sevgili olurdum. Sevdikten sonra boyunun ne olduğu önemli değil, boyu posu için de kimseyi sevmem, hoşlanmak ayrı sevmek ayrı, çok uzun boylu olmayan birinden de hoslanabiliriz, boyu kısa olup yakışıklı olan erkekler var ve sevgilisiz de değiller , her nasilsan biri senle sevgili olur ve boyunu sorun etmez
- Güzellik & Bakım konusunda 314 cevap paylaştı.
1 yılSevilir
11 Yorumla evet
01 Yorumla
Soran1 yılDürüstsün en azından
niye sevilmesinler
03 Yorumla
Soran1 yılKızlar boy takıntılı 1.50 ler dahil
Soran1 yılBakmıyorlar işte
1 yılNasip kısmet
00 YorumlaBence boyun iyi
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar