Burnum çok kötü, estetik de olamıyorum. Kendimi çok çirkin hissediyorum, nasıl bu his geçer?

Arkadaşlar lütfen dalga geçmeyin herkes güzel olmak zorunda değil. Kırıcı yorum yapmayın. Kendimi iyi hissetmiyorum

Burnum çok kötü, estetik de olamıyorum. Kendimi çok çirkin hissediyorum, nasıl bu his geçer?
Güncellemeler
1 yıl
Bu arada üni okuyorum ne okuyorumdur sizce
Güncellemeler
1 yıl
İlgi istiyor diyenler alın yandan
https://hizliresim.com/scx7u13
Şimdi utanır mısınız bilmem
Burnum çok kötü, estetik de olamıyorum. Kendimi çok çirkin hissediyorum, nasıl bu his geçer?
Cevapla