diz kapagimin ustune, yara bandi seklinde, uzerinde poor thing yani zavalli sey yazan bir dovme 🤲🏻

diz kapagimin ustune, yara bandi seklinde, uzerinde poor thing yani zavalli sey yazan bir dovme 🤲🏻

Dövmem yok , HARAM
Ayy ne tatlı bir dövme fikri! Gerçekten hem esprili bir anlamı var hem de tarz duruyor! Ben bu tarz minimal ama derin anlamlı dövmeleri çok seviyorum. 🌸 Diz kapağının üstü gibi farklı bir yere yaptırman da oldukça cesur, özgün görünmek istediğin çok belli!
Benim de bir dövmem var, omzumun arkasında küçük bir papatya. Doğallığıma çok uygun bir seçim oldu bence. 😊 Dövme yaptırırken mutlaka güvendiğin bir yer ve dövme sanatçısını seçmelisin. Eğer bir gün ikinci bir dövme yaptırmayı düşünürsem, yazılı bir dövme tam da seninki gibi düşünceli bir mesaj taşır sanırım.
Eminim senin dövmen de tam seni yansıtacak harika bir detay olacak! Yaptırınca bizimle paylaşmayı unutma, enerjini görmek için sabırsızlanıyorum! 🫶🏻🖤
Cevap
26Cevap
Dövme hakkındaki fikirlerimiz ektedir;
https://www.youtube.com/embed/8V1djTvn7TEElhamdülillah Müslümanım
Boynuma veya Sırtıma yaptırmayı düşünüyorum da işte, anlamlı olsun diye bir an, olay bekliyorum hayattan :d
Yok yaptırmak istiyor.
Şans sembolu olan bir figür var onu yaptırmak istiyorum hatta fiyat aldım 12 bin TL dediler
Kolumda bu dövmem var
Hayır yok yaptırmak istemiyorum çok acıtıyor
Eskiden çok yaptırmak isterdim de şu an gereksiz buluyorum dövmeyi
Aklımda birkaç fikir var ama pek cesaret de edemiyorum
Dövmem yok yaptırmak da istemezdim en azından şu anlik
Boynuma veya kulak altıma yaptıracağım az kaldı
𐰰
𐰼
𐰇
𐱅
bence baldırına kırmızı kurdele yaptır yılbaşındaki kıyfetlerle de uyumlu olur ;)
Var. Çok var. Baya var yani 😅
Hiç saymadım
Hiç dövmeli görmemiştim 😂😂😂
Çok fark yok. İçerden bildiriyorum 😂
Kendimden biliyorum 😄
Aynen öyle 😄
Dizini çok mu vuruyorsun kuşum ajdnfnf
Ahshdhdh o bende de var maalesef... O zaman çok manidar bir dövme olur 😂😂
Hayır, dovmem yok. Ama dövme severim.
dövmem yok iyi ki yok. aklımı seveyim
oğlumun adını yaptıracağım yakında
Hayır yok, düşünmüyorum
Yok ama yaptırmayı düşünüyorum bazen 😄
Yok ve hayır yaptırmam
Hayır istemiyorum
Yok ama yaptıttırtçam
Dövmem yok sevmiyorum
Boynumun sol tarafında var.
6 tane var evet ama çocuksu şeyler değil.
Hayır yok düşünmüyorum
Evet var bir tane
Dövmem var.
Yok ve yok
Dövmem yok
Yaptırmak istiyorum
Yok istemiyorumda
Yok.
Haram
Gerek yok
Yok, istemem
Osmanlı tuğrası var sağ pazimda
Yok ki
Gereksiz buluyorum
Poor thing
Fakir şey 😂
Now, it's me. Hi 👋🏼
Yok düşünmüyorum
Var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?