G*g*slerim çok ayrık bu kötü bir şey mi?

Dik olması tabi iyi ama anlamadığım şekilde ayrık bu neden sonradan geçer mi yoksa yapısal mıdır

G*g*slerim çok ayrık bu kötü bir şey mi?
Cevapla