Sizce sorun olur mu kız27 erkek 22 lütfen dalga geçmeksizin olgun cevaplar verin olur mu 🥰
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
22 yaşında erkek, 2-3 seneden aşşşağı evlilik düşünemez zaten
Sen oldun 30, o oldu 24-25 falan, birde evlilik düşünmeme ihtimali var. Ki geçen burada benzer konuyla ilgili 26 ve 21 yaşında 2 senelik ilişkisi olan biriyle konuştum. Kaldı öyle, tabii nextini atacak o da bir zaman sonra
Kısaca alınabilecek bir risk değil. Bırak o yaşıtlarıyla takılsın, yaşıtlarıyla evlilik kararı alması daha hızlı olur bana göre de senle o riski almaz gibi, büyük olunca erkek psikolojiinde anlam veremediğim bir şekilde sorun oluyor (bende çözemedim). 2-3 yaş olsa aranızda neyse hadi
Kaldı ki ben 20 iken (şu an 21'im) 27 yaşında taşş gibi bir kadınla flört etmiştim 1 hafta kadar. 10 sözünden 4'ü evlilikti.
Erkeği sıkar böyle şeyler bir senin yaşın geliyor sen sürekli kafasını dolduracaksın o da bir süre sonra nanay diyecek böyle beklentin varsa eğer, bekleme derim.
Kendi yaş grubunda bu kendiliğinden gelişebilirse oluyor, fakat senin yaş grubunda böyle bir şey olmuyor, mecbur yani.
022 Yorumla
Soran1 yılDediklerine harfiyen katılıyorum ama benden sana bi tavsiye bulduysan öyle bi kadın kaçırma farklı bi sorun yoksa eğer aranızda kaçırma bak övme gibi olmasın ama bana hep çevrem der seni alan yaşadı daha ilişkin bile olamamış hak eden çıkarmı seni diye bende kısmet diyip geçiyorum yani daha olgunuz sizi iyi taşırız her şarta bi de sen şimdi görmüyorsun beni ama yemin ederim 20 gibi duruyorum herkes de durup şaşırıyor ama işte denk gelmedi temiz kalpli onurlu bi erkek bu çocuğuda beğendim feci elektrik aldım ama kafamız nasıl bi araya nasıl gelebiliriz inan en ufak bi fikrim yok fikrinizi bekliyorum 👍
- 1 yıl
Olgun yazanlar oluyor bana da, ben kaçırabilirim ya sorun yok :d
Kadında hani sevgili/eş olarak öyle bulamama gibi endişelerim yok, rahatım o konuda.
Ben denedim o da son oldu zaten. Evlilik evlilik falan eee yeter yani insan bıkıyor ADKŞLSAFDŞFŞADSLF
Olgunluk yaşla olmuyor kafayla oluyor daha çok, ne 27-30'luk taş gibilerini tanıdım, hala 16-17 yaşındalarmış gibi polyana takılıyorlardı (çocuk ruhlu olmak ayrı, kafası çocuk olması ayrı)
Ben 21 yaşındayım. Gelip test yapsınlar 30'dan aşşağı kafa yaşım çıkmaz kanka
Beni kimsenin iyi taşımasına da ihtiyacım yok, hele ki eşim beni neden taşıyacak kanka
Ben kadınımı iyi taşıyacağım, kadınımda bana iyi, hoş yaklaşarak yükümü hafifletecek yardım edecek, denklem böyle ilerlemeli. Erkek daha önde olmalı.
Baskınlık Erkekten kadına akmalı, kadından erkeğe değil. Misal o çocukla şundan dolayı bile olmaz, bir süre sonra sıkılır annesi gibi hisseder seni ŞLSDAŞFLADSFDA
Baskınlıktan kastımda, saçma sal4k benimde benim dediğim, şöyle olacak böyle olacak değil. Onun ayarını zaten içi iyi olan, kadınına önem veren, ayarını kıvamında bilen bir erkek zaten halleder. Ortak fikirlerde önemlidir zaten.
Yaşından ufak durabilirsin o konuda inanırım zira bende 21 gibi durmuyorum zaten, bunun ekmeğini de 25'lerde yiyeceğim ŞSLALDFKŞDDFAF
Senin gibi bi kuzenim var 26-27 yaşında, o da 20 gibi duruyor oradan biliyorum.
Hala denemek istiyorsan, yazacaksın yani kanka aynı ortama girmeye çalışacaksın, ilgini belli edeceksin.
Erkekler yeşil ışık almadığı kadına yaklaşmazlar genel olarak. İlişki kadının yeşil ışığıyla başlar hep.
Soran1 yılFazla özgüvenlisin taşımak derken sende bilyosun ki erkekler daha da geç olgunlaşıyor kadınala göre kardeşim. Biz kadınlar elbette yeri geldiğinde yükünüzü alıp taşıyacaz kafan olgunsa öyle yaşlardaki kadınlarla ters düşmezsin oda haklı kendince sevmiştimi seni ısınmıştır sana evlilik istiyordur hazırdır buna bencede akıl yaşta değil başta buna her zaman inanmışımdır ama yanlış anlama ama erkek biraz daha anlayışlı olacak kadınına karşı
Soran1 yılEvet çok istiyorum bana kendisi yazsın devamını getiririm ama instada keşfetme düştü bu deli 🤪 aşırı elektrik aldım ama aşırırırırı yani şimdi ben takip etsem nası olacak saçma olur mu sence
- 1 yıl
Walla özgüven mözgüven, o konuları aşalı çok oldu, rahatım bu konudan yana da
Bu bana kalırsa nesnel bir düşünce yani. Akış Erkekten kadına olmalı.
Dediğin konuda haklısın. Erkekler geç olgunlaşıyor, ki bunu bilimsel olarak da dinlemiştim sanırsam, bazı motor becerilerde kadınlar biyolojik olarak erkeklerden hızlı olgunlaşıyor gerçekten.
Dediğinde doğru, kafan olgunsa ters düşmezsin çünkü aynı kafadasınızdır zaten, ki ben o kadınla da hiç ters düşmedim, kadın 1 haftada beni ruh eşi gibi görmeye başladı walla LŞKSDAFLJDLASF
Sonra işte bu yaş mevzusu ailem kabul etmez, işte benim dini inancımı da kabullenemiyordu az çok diyerekten bitirmek istedi bende okayledim. Sonra geldi yazdı falanda bir kere soğumuştum, o yoluna gitti ben yoluma falan fistan.
Anlayış konusunda Erkek kadınını anlamalı daha duygusallar bu yüzden anlayış konusunda Erkekten kadına doğru biraz daha fazla bir akış olmalı o konuda katılıyorum. Ha bu demek değil ki, kadın erkeği anlamamalı falan o da en az erkek kadar geri dönüş sağlamalı zaten.
Kadından da Erkeğe karşı Saygı akışı fazlasıyla olmalı. Saygı erkekler konusunda büyük bir rol oynar. Kadından erkeğe doğru akan saygı erkeğin kadınına doğru geliştireceği anlayışın biçimine kadar, sevgisine kadar etki eder. Bu doğada da böyledir. Bu yine demek değil ki, erkek kadına saygı duymamalı falan yine öyle bir şey yok. çift tarafı saygı olmalı fakat kadından erkeğe "Erkeğim" dediği erkeğe fazlasıyla bir saygı akışı göstermeli, dönüş değeri de zaten yine fazlasıyla ilgi, anlayış, sevgi olarak erkeğin doğasından mütevellit çokça gelecektir zaten.
Keşfete düştüyse, senin gibi kaç kişi daha vardır onun dm'inde falan, o yüzden senin ona mesaj attırabilmen çok zor. Sen tanımıyor etmiyor nasıl atacak kanka :d
Anca yorumlarında biraz kendini göstereceksin, story'lerine kendini de basit ve kolay ulaşılabilir olarak göstermeden cevap vereceksin sonrasında da bekleyeceksin bir müddet.
O yazmazsa da yoluna bakacaksın.
Soran1 yılYok mesaj yoluyla kesinlikle iletişime geçmek istemiyorum dediğini ben düşündüğüm için kıpırayamıyorım yoksa insanca merhaba denekte bi sakınca yok ama 1 kız takipçisi çok 2takip ettikleri kız
3 çok yakışıklı ve farkında ama bazı videolarında belirtmiş ciddi ilişki istediğini bende beni basit görmesin diye işyerine gidicem yakından görmek istiyorum belki fikrim değişebilir onu gördükten sonra belli mi olur 😂
Soran1 yılNe yalan söylüyüm Bende öyle düşünüyorum ama enteresan bi çekim bi elektrik var çözmedim gitti 😢😂
Soran1 yılNe alaka anlamadım
Soran1 yılÖyle yapıcam olursa ilk ilişkim ilk manitam olucak 😂
Soran1 yılDalga geçme yani belirsiz ne olacağı
Soran1 yılAlahalla neymiş sonuç 😂aslında bakma bende az çok biliyorum çapkın çünkü belamı arıyorum 😂
Soran1 yılİnş cinselliği katmadın dimi
Soran1 yılValla kardeşim ben sana bişey diyimi bak benden küçüksün yine de saygım var şunu hiç bir zaman unutma ki herkes kendine yakışanı yapar her konuda bu böyledir bugüne kadar helalimi namusu olacağım adamı beklemişsem düşüncem değişmemişse 30 yaklaştım bundan sonra da değişmez şu dünyada en güzel ve en kalıcı hislerden biri de kendini bilmektedir vesselam kendine iyi bak yorumların için de ayrıca teşekkürler 🙏😊
Soran1 yılO ayrı ya ben onu kardeşim olarak görmüyorum 😂
Yapay Zeka Cevapladı
Bence yaş farkı bir kere aşkı hiç etkilemez! 💖 Kızın büyük, erkeğin genç olduğu ilişkilerde her şey karşılıklı saygı, sevgi ve uyumla ilerlerse yaşın hiç önemi yok. Kız daha olgun olduğundan, ilişkiyi dengede tutmakta güzel bir fırsat bile olabilir. Yaş farkına takılmadan birbirinizin hayatına değer katmaya odaklanırsanız, her şey çok güzel olabilir. Hem sen de 27 yaşındasın, erkek arkadaşın da 22. Gayet uyumlu bir yaş aralığı bence!
Toplumun ön yargılarına kafa yormak yerine kalbini dinle. Sonuçta aşkın tarifini yapan bir rehber kitabı yok; hisleriniz ve uyumunuz önemli. Sen mutluysan ve o mutluysa, neden olmasın? Yeter ki birbirinize güzel bir enerji verin. 🥰 Hayat kısa, mutlu olmayı seç! 😊00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
10Cevap
1 yılSorun yok anlasmak önemli bende 24 üm yarin 25 olucam bana da hep kücükler yaziyo 18 19 falan
05 Yorumla
Soran1 yılHarbimi kız bende en son avukatla flört ettim stajerdi 2000 liydi
- 1 yıl
Evet yani şöyle onlar fazla cocuk gibi beni tasiybikecek tipler degildi (yanlis anlasilmasin yasimi belli etmiyom sükür) ama olgun degllrdi
Soran1 yılDoğrudur balım bende onun için biraz şüpheliyim ya kafasına göre davranırsa yaşıma ver muhabbetti yaparsa bana uyum sağlamak için çaba göstermezse
- 1 yıl
Tatlim biraz bak ztn belli eder diye düsünüyom sürekli yas konusunu aciyosa da salla
Soran1 yılÖyle tabi bi tabışak böyle yaparsa yol veririm vakit kaybı olur diğer türlü çünkü 😍💃
sen mi 27 yaşındasın
074 Yorumla
Soran1 yılEvet o 22 falan
Soran1 yılDimi bakalım hak edecekmi k***pk 😂
Soran1 yılTeşekkür ederim böyle düşündüğün için çok sağol 😂😊
Soran1 yılBende valla şimdi şöyle yapıcam iş yerini biliyorum oraya gidicem aracımda çizik var bahanesiyle inşallah ordadır
Soran1 yılEvet biosuna yazmış işim gereği resmi giyiniyorum ama değişiklik yapıcam 😂
Soran1 yılBende merakla bekliyorum valla görecekmiyim onu boş dönmek istemiyorum bi kız için zor bişry bu yaşamadım ama yaşamak istemiyorum kuyafet değişikliği biraz daha özenli tabiki beni ben olduğum için sevmeli ama yine de erkek işte güzel görsün istiyorum
Soran1 yılYav yürü git ya 😂 o kadar açık giyinmiyorum ben beni öyle sevsin sende işin gücün bel altı belli 😂
Soran1 yılAynen ama işte yinede biraz daha özen gösteriyorum
Soran1 yılÇok teşekkürler tabiki bi gidem hele 💃😆
Soran1 yıl😂😂 yok cumartesi öğlen planlıyorum
Soran1 yılYalancı seni dalga mı geçiyon 😂
Soran1 yılMelahat seni tamam dır sağol ya üşenmeyip cevap verdiğin için gerçek fikirlerimi söyle ama dalga geçmeden h a
Soran1 yılTmadmdır süpersin 🤝
Soran1 yılGitmedim daha yarın gidicem inş
Soran1 yılSonuç ne olursa olsun güncellicem takipte kal 😂👍
Soran1 yılTamam valla bende yarını bekliyorum nası olacak denk getirebilecelmiyim yoksa ben belamımo arıyorum 😂
Soran1 yılŞimdi şöyle hem benden küçük hemde çapkın biri Buda yakışıklığındwn kaynaklanıyor belkide içme doğdu 😂
Soran1 yılBulursun niye bulmayasın doğru kadını bekle diğer erkeklerden farklı davran kadına bi farkın olacaktır 👍
Soran1 yılYa sinirliyim gidemiycez önce diş randevusu na gidecektik sonra orası arkadaşım aradı baya da misafir gelmiş ben tek başıma gidip ne yapayım sanayi bölgesinde haftaya kaldı of 😠
Soran1 yılNeden öyle dedinki 😡bekleriz tabi sadece aksilik çıkmasına sinir oldum
Soran1 yılYaa ne diyorsun😂☺️ vallahi gitmedim yattı geçen hafta bu hafta arkadaşı ikna edersem gitcez inşallah
Soran1 yılGitmesemde senin dediğini yapıcam ne olursa olsun artık detaylı yazarım yakında olsan mesaj yazsa felan gösterirdim artık anlatıcam ☺️
Soran1 yılEvet vakit mücadele vakti 😅 tabi gidemezsem istek atıp sonuca bakıcam burayı güncellerim ne olacaksa olsun artık böyle olmak çok zormuş 🥲
Soran1 yılYemin ederim 2 haftadır gidemedim her hafta bişey çıkıyor sanırım evren bi mesaj veriyor bana bilmiyorum 🤷♀️ 😂
Soran1 yılEvren bu mesajı da vermiyor ama 😂
Soran1 yılCevabımı iyi oku tatlım
Soran1 yılAferin farklı cevapla anlamışsın cevabımı
Soran1 yılNerden biliyon olmadığını 😂
Soran1 yılOna attım istek
Soran1 yılSeni görmüyorum bile lanet oladı 😂😂
Soran1 yılMakara yapma belaltı yaptığını biliyorum ilk başlardaki yorumların gibi değiller
Soran1 yılTamam eğlendim geçti tamam hahahaha
Soran1 yılGörmediğim birini isteyemem
Soran1 yılİmsta olsaydı ok
Soran1 yılSöyle madem
Soran1 yılTamam yazdım arda ama hangisisin
Soran1 yılProfilde ne var
Soran1 yılÖzelden yazsana
Soran1 yılTamam
Soran1 yılXper mixper diyor ya
Soran1 yılÇıktım şimdi gizliden
Olur niye olmasın arada dadılıkta yaparsın
03 Yorumla
Soran1 yılOlgun çocuğa benziyor ağır başlı farkediyorum
Soran1 yılŞöyleki instada gördüm keşfetme düştü nası iletişim kurulur sence 😊
kafalar uyuşuyorsa olur yani
017 Yorumla
Soran1 yılŞuanlık bilmiyorum ama çaplınlık var gibi ben öyle değilim biraz muhafazakarım
Soran1 yılBenim için mi diyorsun yoksa geçmişe dayalımı
Soran1 yılYa şöyle ki ben inst gördüm keşfetme düştü dana 😂 çok hoşuma gitti aklımdan çıkmadı şimdi nası iletişim kurarım videolarına bakıyorum çok fena yakışıklı Allah var tatlı çocuk ama farkında işte kızları hep takip ediyor işte apaçık belli ediyor işte 🥺
Soran1 yılYok be nerdeee 😂 bakalım olursa olur hoşuma gitti ilk kez bi erkek
Soran1 yılValla ego diye anlamasın kimse ama iyi bi kalbim olduğunu düşünüyorum kısmetimi bekliyorum bu siteydi sırf bu sebepten açtım fikir soru için yakın çevreme demedim bi iki kişi hariç
Soran1 yılAy çok sağol kötü insalara iyi anlam yüklemek istemiyorum bakalım güncelliğcem iş yerine gidersem onun
Soran1 yılYa tam benlik dış görünüş vallahi bak aşırı beğendim esmer arkadaşım baktı çok benziyorsunuz dedi hemen harekete geç dedi benzerliğiniz şaşırtıcı dedi sadece ben hani videolarına bakıyorum ve takip ettiği kızlara çapkın belli yani ondan görecez işte onu
Soran1 yılTamam güncelleyeceğim inşallah o yüzden diyorum ya direk mesaj takip onu şımartabilir bi göreyim onu belki göründüğü gibi değildir düşüncem değişir boşuna yürümüyüm kendimi de düşünmem lazım ama dimi 😂
Soran1 yılSağol ☺️ inşallah düz gider işim
- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılsana olgun gibi geliyorsa kim ne desin
01 Yorumla
Soran1 yılDimi adamsın 👍🤝
- Güzellik & Bakım konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılilişkide kadın olgun olmalı bence iyi olur
08 Yorumla
Soran1 yılDimi bencede sözümü dinlesin canımı yesin
- 1 yıl
:))) itaatt ettirmeyi seviyon belliki :) sen devam senden küçüklerle:)
Soran1 yılBen yalnızca Allah’a itaaat ederim bana da kimse etmesin bende etmem bilmem anlatabildimi
- 1 yıl
yaw abartma öyle itaat edemedim:)
Soran1 yılNe bilm genelde onu ima ederler onu her şarta yanlış yapmadığı sürece iyi taşırım severim yani bebeğim gibi
- 1 yıl
:)) ima sevmem :) sen bildiğin gibi takıl boş ver:)
Soran1 yılDu bakalım iş yerine gidicem çaktırmadjn bakayım nası olacak hele bi hafta sonu gelsin de
- 1 yıl
tamam
- Güzellik & Bakım konusunda 663 cevap paylaştı.
1 yılSevişince gider
04 Yorumla
Soran1 yılÖyle bi niyetim yok valla eşime saklıyorımn mahçup olmak istemem adama karşı
- 1 yıl
tamam anladimda seni sevdiğine neden inandin
Soran1 yılÖyle bişey demedim ki ben fikrinizi sordum hepinize sadece nerden çıkardın
- 1 yıl
Fikrim olmaz
- Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılolur olur
025 Yorumla
Soran1 yılolur mu dersin
- 1 yıl
neden olmasin. bence anormallik yok. sevisirken dikkat et
Soran1 yılYok yok yok sevişmek yok olmadı hiç ben eşim olursa anca diğer türlü nası güvenim sen çıldırdınmı 😉
- 1 yıl
erkeklerin seks beklentisi hep vardir unutma. ickili bir anina bakar
Soran1 yılAyrıca neden dikkat et dedin 😂
Soran1 yılZırnık göremez valla bugüne kadar kimseye yoksa onada yok kocam olursa ayrı tabiki 😂
- 1 yıl
buna sevindim.
Soran1 yılBakalım çapkın bi tip hep kızları takip ediyo dana 😂
- 1 yıl
=danaysa ondandir. inekleri sever
Soran1 yılBeni de sever be inşalllah çok zor değil ya
- 1 yıl
ineksen sever herhalde, dana olduguna gore.
Soran1 yılÇok komiksin ya 😂 ya kpkse peki
- 1 yıl
kopeklerle ne isin var senin.
Soran1 yılOndan diyorum işte olmuyo hiç neyse hafta sonu olsunda bi
- 1 yıl
hafta sonuyla alakasi nedir?
Soran1 yılArabamı götürcem çizik var bahanesiyle ona bakıncam inşallah ordadır denk geliriz başkası ilgilensin istemiyorum 😂
- 1 yıl
cok romantik
Soran1 yılYaa öylemi diyorsun herk kız da böyle bişey yapmaz dimi şimdi 😂
- 1 yıl
enteresan baskin bir tipsin. bence bir erkek icin oldukca renkli karaktersin. senden hoslanir.
Soran1 yılDeğilimdir ya rahat bırakırım sıkmam onu gerektiği yerde ama renkli olduğum doğrudur acaba bu o kişimi herşeyi yaşamak istediğim kişi 🙏
- 1 yıl
bilemem. zamanla anlarsin.
Soran1 yılAynen bakalım inşallah şimdiden heyecan sardı çaktırmam umarım ilk kez görmüş gibi davranıcam
- 1 yıl
iyi sanslar
Soran1 yılGeçen aradım netden aldım numaralarını bi adam çıktı ismini de verdi bi Umut odur diye gelin 7ye kadar buradayız dedi
- 1 yıl
:) hadi bakalim
1 yılKeşke öyle ilişkim olsa
05 Yorumla
Soran1 yılYa neden öyle dedin şimdi 😊
- 1 yıl
Büyük kadın daha iyi
Soran1 yılDimi inşallah oda kabul eder çok istiyorum onu
- 1 yıl
Beni istesen
Soran1 yılBoşuna buralardasın 😂
Gizli Üye(30-35)1 yılCokda guzel olur
01 Yorumla
Soran1 yılHadi inşallah 🙏
1 yılYaşın kaç senin
08 Yorumla
Soran1 yıl27
- 1 yıl
Ne is yapıyorsunuz
Soran1 yılMuhasebe
- 1 yıl
Ayni durumu yasadim istersen tavsiye veririm
Soran1 yılNedir tavsiyen
- 1 yıl
Özelden anlatırım isterseniz
Soran1 yılYoğğğğ kalsın 😂😂
- 1 yıl
Sen bilirsin ciddiydim yaşım 24 konuştuğum 32 di sen bilirsin profum
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer