Diş taşımı temizletmeye gittiğim diş polikliniğinde aşık olup döndüm ne yapmalıyım?

Ya diş hekimi çocuk sanırım yeni başlamış gençti. Ama görseniz nasıl efendi nasıl naif saçları önüne dökülüyor resmen hayran kaldım çocuğa ve ben heyecan yaptım işlemi yaparken. O da çok ilgili aynı zamanda mesafesini koruyarak dengeli ve naif davrandı. Ama inanın aşırı etkilendim. O da diş taşımı temizlerken baktım terlemiş boncuk boncuk. Acaba beni beğenmiş midir? Haftaya yine kontrole gel dedi. Yine gidicem ama bu sefer onu beğendiğimi belli edecek bir hamle yapmak istiyorum. Onu hep görmek istiyorum, dünden beridir aklımda, napmalıyım?
Diş taşımı temizletmeye gittiğim diş polikliniğinde aşık olup döndüm ne yapmalıyım?
Cevapla