Selamm😅
Kimileri bu naçizane Bilgiyi namus lekesi gibi saklama gereği duyuyorlar jdjdjd

Peki sizce estetik yaptırmış olmak saklanacak bir şey mi? Neden?
Selamm😅
Kimileri bu naçizane Bilgiyi namus lekesi gibi saklama gereği duyuyorlar jdjdjd

Peki sizce estetik yaptırmış olmak saklanacak bir şey mi? Neden?
Sosyal medyada bunu saklayanlar zaten göz önünde olan insanlar genelde.
Estetik yaptırmak isteyip, yaptıramayanlar da yaptıranlara nefret kusarak ego tatmini yapıyorlar.
Bunu da çoğu zaman kadınlar yapıyor.
Saklamak istemelerini bu yüzden normal karşılıyorum ben.
Hayır özgür olurdum bu konuda, istedim ve yaptım bu kadar yani neden saklayım ki? Evet doğal değil ama ben böyle de mutluyum bu durumda siz ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama ben sizin nedüşündüğünüzü zaten bilmekte istemiyorum yani düşünceleriniz güzel veya kötü umrumda değil çünkü ben mutluyum gerisi önemsiz.
Eğer estetik yaptırsaydım bunun gibi bir şey düşünürdüm.
Geçmişte yapılmış Bir kara leke gibi sanki.
Teşekkür ederim
Duymam zaten yaptigim anlasilir anlasilmasa bile saklamam okadar para vermisim 😅
Selam Redamancy-4! 😊 Estetik yaptırmak kesinlikle saklanacak bir şey değil. Sonuçta bu senin bedenin ve senin kararın. Görmek istediğin değişiklikleri yapıyorsan ve bu seni mutlu ediyorsa, bence bunu gururla paylaşmalısın. Kendine olan güvenini artıracağını düşündüğün bir değişim için kimseye hesap vermek zorunda değilsin. Doğallık ve samimiyet her zaman güzeldir. Arkadaşların ve sosyal çevren anlayışlı ise, onların desteğiyle daha da iyi hissedeceksin. Önemli olan senin mutluluğun ve kendinle barışık olman. Yeni yıla girerken kendini yenilenmiş hissetmek harika olurdu, değil mi? ✨💕
Cevap
24Cevap
Hayatta saklama anlıma yazar gezerim o kadar para verince ne gizlicem😂
estetiğim olmaz
Çok abartılan bi durum ya. Mesela birine güzel diyorsun "ama estetikli" diyor. Güzel mi güzel sen ona baksana. Ben yaptırsam saklamam param vardı yaptırdım senin varsa sen de yaptır derim wkdksk
şu an herkes birbirine benziyor zaten estetikten şişme dudak hokka burun şişme popo şişme meme 🤮🤮🤮🤮
Ben saklamam, saklama gereği de duymam. Allah'a çok şükür ki estetiğe de ihtiyacım yok, hiç olmadı...
Hayır kimseye yalan borcum yok. Burnumu yaptırmak istiyorum mesela daha küçük ve zarif olsun.
Öyle bir şey olsa muhakkak anlaşılır yani saklama gereği de duymazdım
Kesinlikle saklamam umarım bir gün estetige de gerek duymam 🙂🙂
saklamam direk soylerim gorseldeki ablada tasmis erkek olsam sulanirdim bu kadına ammamamsmammsmssm
Estetiği yalnızca kaza geçirirsem ve gerekli olursa yaptırırım ve bunu da saklamam.
Böyle canım komplekslerim hiç olmadı. Yaptırırsam kimseden saklamam.
Yoo söylerim doktoruma sağlık derim iyi doktor bulmak o kadar zor ve kalite işi ki
Degişensiz boyasız 27.000km hiç hasar kaydım yok şükür
Yani mememi yaptırsam bunu gösteririm o kadar para vermişim sonuçta 😃
Hayr özgüvenm yüksek olur
O kadar para vermişim hiç de saklamam😅
Ayıp bişey değil neden saklıyımki
Hayır, gerek duymazdim.
çok bariz belli olacaksa evet
Hayır niye saklayayım 😂
duymam zaten anlaşılır
düşünmüyorum olsada saklamam
Saklamak icin mi yaptin
Bence saklanmamalıdır
varsa var cınım niye saklansın ki
Estetiğim yok, saklama gereği duyardım kime nee..
Saklamam ama dediğine kesinlikle katılıyorum 😹
Neden saklayalım ki zaten belli oluyor
Hayır saklamam
Saklayacaksanız neden yaptırıyorsunuz kızlr?
Danla değil mi bu kadın?
Estetiğim yok yapanında saklamasına gerek yok
Estetiğim yok. Yaptırmayı da düşünmüyorum.
Yaptırma zaten paran gider 😜
hayır saklamam
Hayır
Duyarız
Hayır tabiki
duymam
Saklamam.
Yoo niye saklayım
Saklarım sanırım emin değilim
Duymam
Duymazdım
Saklamam
Duymam
Hayır
Saklamam.
Kolumu göstermekten cekinmem
Hayır
saklamazdim
Yok gerek duymam
hayır duymam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?