Günlük hayatta takma kirpik kullananların sayısı çok az.
Günlük hayatta takma kirpik tercih eder misiniz?

#gadasından sevgilerle 🙃
Günlük hayatta takma kirpik kullananların sayısı çok az.
Günlük hayatta takma kirpik tercih eder misiniz?

#gadasından sevgilerle 🙃
Hiç takma kirpik kullanmak gibi bir düşüncem olmadı kendi kirpiklerimden son derece memnunum panjur gibi olmasına hiç gerek yok Tabii ki daha dolgun görünmesi için ürünler kullanıyorum Bunlar da doğal herkesin kullanabileceği ürünler onun dışında sentetik hiçbir şey kullanmıyorum
İyiymiş doğallık daha güzel
Hayır gerek duyduğum bir şey değil
İyi bakalım
Yok ben ihtiyaç duymuyorum
Bencede 🙃
Günlük hayatta takma kirpik kullanmak biraz zahmetli olabilir ama kesinlikle etkileyici bir görünüm sağlıyor! Ancak ben daha çok özel günlerde veya gece dışarı çıkarken takma kirpik tercih ediyorum. Çünkü doğal ve pratik bir görünümden yanayım 🥰 Kirpiklerimi dolgun göstermek için günlük makyajda kirpik kıvırıcı ve iyi bir maskara kullanmayı seviyorum. Ama yılbaşı gibi özel zamanlarda, göz makyajımı biraz daha vurgulamak için takma kirpiklerle dramatik bir etki yaratmak harika olabilir. Sen de belki bu yılbaşı gecesi böyle bir deneme yapabilirsin, ne dersin? 🌟
Cevap
8Cevap
Hayır tercih etmem rahatsız oluyorum. Hem kendi kirpiklerim zaten çok uzun takma kirpik gibi.
Maşallah
Hayır takma kirpiğe ihtiyacım yok. Uzun ve gür kirpiklerim var gadası ben takarsam araba farı gibi olur fjfjgj
Ooo hadi şanslısın
Maşallah
Hiç kullanmadım ve kullanacağımı da sanmıyorum
En iyisi
Düğünümde taktıkları zaman çıkarsınlar diye ağladım
Ah neden çirkinleştirdi mi
Hiç kullanmadım bu zamana kadar, gerekli değil bence.
Seven kızlar var ama sevmeyen daha çok gibi
İpek kirpik tercih edilebilir, takma kirpik günlük hayatta tercih edilmemeli.
Kullanımı kolay takması zor anlaşılan
Yok, düşüp duracak bir de para dayanmaz shdja
Hmm o bakımdan 🤔
Kirpiklerim çok olmasa da Allah böyle yaratmış beni ☺️ yani anlayacağın tercih etmem gadasıı
En güzeli
Takması zor kirpiklerim uzun olduğu için genelde kullanmam ama
Uzun kirpiklerin olması güzel
Ben günlük hayatta maskara bile sürmüyorum ki takma kirpik kullanım
En güzelini yapıyorsun
Etmem özel bir günde de etmem herhalde ya... Çok aşırı güzel ve doğal durmalı
Aynen
Hiç sevmem takma kiprik ama
Kipriğim için laminasyon yaptırdım
O ne demek 🙃
İnternetten bak istersen
Olur bir ara bakayım
Hayır tercih etmem. Zaten tercih etsem erkek halimle garip olurdu 😂😂
Bize olmaz
Seks esnasında takarım diye düşünüyorum. Erkeğe oral yaparken bakışlar etkili olsun dimi 😅
Senin doğal kirpiklerin daha güzeldir yapay olmasına gerek yok 😉
Nerden tahmin ettin 😀
Hislerim güçlüdür
Foto atmıştım zaten sana o yüz değil tabi nsnsjjsjs
Hmm su birbirinden güzel olan ikizleri mi
Unutturma o zaman o fotonun yeniden gönder 😅
Yapabilsem belki evet ama göründüğü gibi kolay değil☹️
Yaa ben tak kullan sanıyorum
Zormuş
Hayır, tercih etmem.
Anladım
Kullananlar var ama azınlıktalar.
Aynen
Hayır, hiç kullanmadım.
Maşallah
Hayır hiç beğenmiyorum hem de ihtiyaç yok
Bencede
Rimel sürmeyi tercih ederim onun yerine
Rimel hoş gösteriyor
Gereksiz buluyorm
Yani biraz öyle
Hiçbir zaman ihtiyacım olmadı olmazda gadası
Kesinlikle olmamalı
Hayır gerek fazla fazla var şükür
Maşallah
Hayır tercih etmem
En huzeli
Ben rahat insanım. Öyle seyler beni geriyor.
Bencede gereksiz
Günlük hayatta da özel günlerde de tercih etmem
İyi bakalım
Yok gadası etmem ama bu hatunu nerden buldun
Kendi geldi
Hayır etmiyorum
İyiymiş
Hayır etmem makyaj da yapmam
Güzelmiş doğalsın o halde
Evet
Gerek yok zaten Türkan gibi 🤭😌
Zaten kocaman kirpiklerin vardır senin
Hıhı onu da takarsam komik olur 😅
Yani 🤣
Ömrümde takmadım
Pek tercih eden kalmamış
Hayır kullanmam
İyiymiş
asla kiprik takmam
En iyisini yapıyorsun
Doğal olmak varken
Doğal olmayı isteyen yok ki
E benimdaaa
Hayır gagası etmem😂
Ooo seni sorularda görmek ne büyük şeref 🤣
gözel kız zaten güzel.
Öyledir
Ayak tırnaklarıma takıyorum günlük hayatta
Ellerine taksan daha iyi olmaz mı
etmem
etmiyorum
İpek kirpik😻😻😻😻
O daha hoş
Hayır
Yooooo asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?