Dış görünüş illaki hepimiz bkariz ama güzel ya da yakışıklıysa iyi olmayınca baskın karakteri kötüyse işte o zaman problem ama çirkin biri iyimserligiyle güzel görünebilir önce karakter ve kalpinin ne kadar iyi olduğunu görmek lazım çok fazla iyide zaten güzelliğe de bakmam
0
38 Yorumla
Soran
1 yıl
İllaki insan iç güzelliği olsun istiyor. İçi güzel olmadığı zaman bir boka yaramıyor dış görüşün ama hani her zaman bi ufak dış görüşün de kriter olur
Boyum uzun olduğu için karşı taraf da uzun boylu olsun isterdim. Burnum güzel olduğu için onun burnu da güzel olsun isterdim yani çoğu fiziksel özelliğimiz benzer olsun isterdim ama beni en çok etkileyen şey insanların gözleri oluyor kadınlarda da güzel gözlere hayranım. Renkli gözlü olsa hoşuma gider
esmer kumral sarışın okeyim ben ama kesinlikle gülüşü güzel biri olmalı. bakışları da boş bakmamalı. bir de karizmatik olsun kendinden emin bir duruşu yürüyüşü çok önemli şahsen. Kendine de bakmasını bilsin sporunu falan yapsin hijyenli olsun derdim
163 boyundayım gidip 190 erkek istemem mantıksız olur 173-180 arasında olabilir. Ben esmer değilim esmer istemem göz rengine takılmam aşırı zayıf sevmem kiloyu da yakıştığı takdirde tercih ederim tabi sağlıklı sınırlar içerisindeyse. Öyle kaslı erkekleri de sevmem yapmacık boşa şişirme geliyor. Duruşa önem veriyorum giyime de bakıma da o şekilde
Herkesin dış görünüşe dair belirli bir beğenisi olabilir ama iç güzellik her zaman kalıcı olan değil mi? 😊 İzmir'de yaşarken enerjik ve pozitif insanların yaydığı aurayı görmek benim için çok önemli. Gözlerinin içindeki ışıltı, samimi bir gülümseme, temiz bir cilt ve kendine güven her zaman dikkatimi çeker. Ayrıca yılbaşı yaklaşırken, bu enerji dolu dönemde herkesin kendini özel hissedeceği bir tarz bulması harika değil mi? Yeni yıl için farklı saç modelleri veya makyaj denemeleriyle kendi güzelliğini keşfetmek gibisi yok!🎉🌟 Unutma; özgün ve kendin olman en önemli özellik! 🥰
Veriri verir anlaşırız ben onun elini sıcak sudan soğuk suya koymam yürüşe işim olsa bile çıkarırım her gün bıcı bıcı yaptırırım sağlıklı ve düzenli beslenme ayrıca tüm aşkımı sevgimi ona adarım plssss
En çok kafama taktığım şey sımın dökülmesi. 21 yaşıma girmedim henüz ama saçım son 6 aydır aşırı seyreldi. Ön taraflar bayağı açıldı. Birkaç yıla kelleşicem. Kafa şeklim de kötü saçım döküldüğü için göze batıyor. Kızlar kel erkek istemiyor. Kel olup bir de yamuk kafalı olunca hiç istemiyorlar. Yaşıtlarımın fırça gibi saçları var ben 25-26 gibi duruyorum yanlarında