Erkekler sadece neden dış görünüşe önem veriyor, iyilik, kalp neden umurların da değil?

Ben aslında fiziği düzgün kızım, orantılı herkes beğenir yüzüm de duru bir yüz sadece bence güzel ama eskiden Garsonluk yapardım açıktan Üniversite de okurdum neyse garsonken Saçlarım toplu, makyaj yok, kapalı şekilde giyiniyorum oraya gelen Genç memurlad, Çevik Polisle yüzüme bakmazdi hiç kadın gözüyle bile bakmazlardı bana neyse bir gün izin günüm arkadaşlarımla çıktım süslü püslü haldeyim. İse çağdilar gittim kısa Elbise giydim çok kısa da değil ama çok güzel ve zarifdim hepsi yiyecek gibi baktı ağızları açık kaldi len Neden bakımsızken yüzüme bakmadiniz? Her şey açmak, makyaj mi?

Erkekler sadece neden dış görünüşe önem veriyor, iyilik, kalp neden umurların da değil?
Cevapla