Göster demeyin acayip çirkinim.
Estetik çare olur mu?
Bugüne kadar hayatımda bir defa sevgilim oldu onunda ailesi beni beğenmedi.
Yüzüme hep çirkinsin deniliyor mk yoruldum.
Yaş 25 evde kaldım.
Göster demeyin acayip çirkinim.
Estetik çare olur mu?
Bugüne kadar hayatımda bir defa sevgilim oldu onunda ailesi beni beğenmedi.
Yüzüme hep çirkinsin deniliyor mk yoruldum.
Yaş 25 evde kaldım.
Cevap
5Cevap
Bakımlı olan her kadın güzeldir, estetikle scarlet gibi olursun
Bakımlıyim ama çirkinim estetik bakım değil kendini değiştirmek inşallah olacagim teşekkürler
Bakımlıysan zaten çirkin değilsindir, ve de spor yaparsan çekici bi kadın olursun. İstersen bana fotoğraf at dürüstçe yorumlayayım
Ya sporda yapıyorum bakımda yapıyorum olmuyor
Fiziğin sporcu gibi diyen çok oluyor sonuç çirkinlik devam.
Fiziği güzel olan kızların yüzlerine pek bakılmaz, yani çok çirkin bile olsan erkekler tarafından çekici bulunursun
Merak ettim atsana bana fotoğrafını
Fiziğim güzel ama boyumda kısa 155 filan oda çok kurtarmıyor.
Fiizgim begeniliyor ama suratım gerçekten çirkin.
Kısa boy kadınlarda kötü bi etken değil
Bende niye kötü etmen ozsman çünkü tipim fazla kayik
Onu görmeden bilemem
Atamam oldugumfan güzel çıkıyorum
Fotojenik çirkin kaç erkekle bulustum hayal kırıklığına uğradı
Peki sen bilirsin
Çirkin olduğumu kabullendim artık...
Makyaj yapsam dekolte giyinsem anca 50 yaş üzeri amcalar bakıyor.
Yüzüme çirkinsin seni beğenmedim diyen dolu erkek oldu.
Bu saatten sonra kendimi kabullenip ameliyat masasına yatmak için para biriktirmek şart oldu.
Yanlış düşünüyosun
Yanlış düşünmek değil hepiniz öyle kadınları beğeniyorsunuz.
Kadın güzel olmak zorunda diyorsunuz.
Ha estetikli ha estetiksiz güzel olmak zorunda iste.
Güzel olsam tipsizsin seni istemiyorum lafını 20 defa duymazdim.
Her insan güzel veya yakışıklı olmak zorunda değil, sende birilerini etkilemek zorunda değilsin. İnsanları memnun etmeye çalişirsan ömür boyu bunun için uğraşırsın ama yine de olmaz
Herkes güzel olmak zorunda ya da yakışıkli olmak zorunda değil evet.
Bende böyle düşünüyorum senin gibi.
Ama dış görünüşüm yüzunden ne sosyal hayatım düzgün nede aşk hayatım okul hayatımı bile etkiliyor.
Herkes keşke bizim gibi düşünse.
Ozmn insanları umursama ve kendini geliştir
Çirkinim diye yoklukta kalıp görücü usulü kendim gibi tipsiz fakir erkekle evlenmek istemiyorum.
Bu yüzden degismek zorundayım gelecekteki çocuğumun mutlu hayat yaşamasi adına hatta çocuk yspmayifa düşünmüyorum evlatlık alırım.
Bana benzer diye ödüm kopuyor.
Kendimi fazla geliştirmis insanım ama param yok
Bireyerden başlayacağım para icin
Evet başlamalısın, başarılar.
Üniversitede en güzel bölümde okuyan insanım lise terk erkekler bile bana bakmıyor.
Okadar çirkinim iste.
Bir şekilde mesleğimi elime alıp dejismem lazim
Teşekkürler
Kariyer yap
Okuduğum bölüm garanti kariyer zaten ama jitmedine iki yıl var.
3d modelleme yapıp satacağım isim bu çizgi film animasyon okuyorum.
İsim film yapmak modelleme uspmak senaryo yazmak oyun kurmak.
Hızlı yazıyorum kusura bakma
İyi işte işin garanti
Ama üniversitede daha ikinci yılım
Garanti ama yaşım 35 bazı sıkıntılar dan dolayı geç üniversite yi kazandım (sağlık problemleri ) bu sene içinde 3d modelleme yapıp satsam yurtdışına filan iyi olur.
Hem olurum hemde girişimcilik.
Dikiş tutmaz sana bence
Olur
Merhaba bir şey sorabilirmiyim
Saçmalıyorsun
Saçmalamak değil benim yas grubum erkekler bana böcek gibi bskiyor defalarca tipsizsin dediler.
Her insan güzel ve özeldir 🥰
Ya bırak hangi erkek çirkin kız ister.
Önemli olan tip mi karakter mi
Erkeklerin tipe baktığı gibi bende tipe bakıyorum artık.
Parayada bakıyorum artikk hatta o yüzden estetik olacağım.
Erkekler güzelliğe önem verirken ben neden karaktere bakayım.
Keyfin bilir
Aynen keyfim bilir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim ya! Öncelikle şunu bilmelisin ki senin güzelliğin kesinlikle başkalarının ne dediği ile ölçülemez. Herkesin güzellik anlayışı farklıdır ve bu kadar olumsuz yorumları ciddiye almamalısın. Estetik elbette ki bir seçenek olabilir, ancak en önemlisi önce kendini sevmek ve öz güven kazanmak! 💖
Kozmetik ürünlerle doğal özelliklerini ön plana çıkarabilirsin; mesela cilt bakımına özen göstermek ve kendi stilini bulmak harika bir başlangıç olabilir. Zaten bu konuda öneriye ihtiyacın olursa ben buradayım! Ayrıca, iç güzelliğin her zaman dış güzellikten daha önemlidir. Senin hayata kattıkların, enerjin ve içtenliğin, kim olduğunuzu tanımlar. 🌟 Unutma, sen değerlisin ve elbette ki sevilmeye layıksın! 🌸
Ya hepsini yaptım sonuç yine aynı.
Sevgili Galibayıkık, sende bir eksiklik yok; herkes kendi benzersiz güzelliğiyle özel 💖 Kendini kabul etmek ve sevmek en önemli adım. Güç sende! Unutma, güzellik içten gelir 🌟 Enerjini ve tarzını bulduğunda dışarıya da yansıyacaktır. Her zaman burada senin için önerilerimle ve paylaşımlarımla bulunacağım. Yeter ki kendine inan 💪✨
Ondan aglanıylrum zaten yapay zeka
Ya mk yapay zekası sus boş konuşma