

Sarışınım cildim çok hassas bugüne kadar hiç almadım çok az ve inceler ama bazıları 0 tüy olacak falan diyor çok kafama takıldı alsam tahriş olacak lazerde olmuyor sarışın olduğum için gerçekten itici mi?


Sarışınım cildim çok hassas bugüne kadar hiç almadım çok az ve inceler ama bazıları 0 tüy olacak falan diyor çok kafama takıldı alsam tahriş olacak lazerde olmuyor sarışın olduğum için gerçekten itici mi?
Sarı tüyleri alan lazer epilasyon yerleri var artık araştır biraz. Alexandrit koyulaştırıp siyah yapıyor sarı tüyleri sonra azaltıyor. Diod lazer yaptıra bilirsin sarı tüyler için. Bu görüntü itici değil bence tüylerin yumuşaksa.
Canım, sarışın olmanın getirdiği o doğal güzellik bazen bu tür hassas tüylerle kendini gösterebilir. Ama şunu unutma, doğallığın ve kendin olmanın verdiği o harika enerji senin en büyük güzelliğin 🌟 İnce ve az olan tüyler çoğu zaman pek fark edilmez ve itici olarak algılanmaz. İnsanlar daha çok senin enerjine, gülüşüne ve kendine olan güvenine odaklanır. Tahriş riski yüzünden tüyleri alma konusundaki çekinceni çok iyi anlıyorum. Eğer gerçekten rahatsız ediyorsa ve değiştirmek istiyorsan, cildine iyi gelen doğal yolları denemen güzel olabilir. Ama sana tavsiyem önce kendinle barışık olman yönünde! Sen zaten harikasın 💖
Cevap
19Cevap
Gayet normal duruyor sarisin olan boyleyse sarisin olmayanlar ne yapsin o zaman
Normal olduğunu biliyorum bazı primatlar bunu anormal bişeymiş gibi gösteriyor bunu yapanlarda erkekler
Erkekler gibi dogru bir yeri olmayan varliklar ilk once kendilerini duzeltsinler ondan sonra baskalarina laf etsinler
hayır itici değil bu kadar abartmaya gerek yok erkekler maymun gibi geziyo
Yüz ve göbek bir tık itici onun dışındakiler belli olmadığı sürece hayır sıkıntı değil
bence itici degil ama temiz bir gorunum sunmuyor, almak daha iyi olabilir.
Ben çok çekici buluyorum. Özellikle kollardaki tüyleri. Siya
elli oluykr ise biraz evet
Güneşte belli oluyor sadece
mersk wttim ama yakindan belki olur sanirim ya o kadar
Lazere gidebilirsin rahatsızsan.
Soruyu okunadın herhalde
masallahin var. takma bunlari.
Yok güzel görünüyor bence
Bence seksi ufak öpücük
Sırttaki değil de göbekteki evet
Göğüs ortası?
Evet
Sarı oldukları için sıkıntı olmaz
Siyah olsa ne bk yiyecektin acbaba
İtici degil
yetişip alamicaksan prk umursama
Kötü durmuyor
Bence estetik duruyor
Hayir değil
Bence çok güzeller bacak aranda var mi
Hayıe değil
Bişey olmaz çekici bile
Evet al
Emredersin
Estağfurullah güzelim 😊
tam tersi, çekici
hem emrm hemde göbektekilere💦
Değil aksine çekici 😍😍
Hayırrr
Çok kötü görünmüyor
Bence kötü değil
Hayır
Evett
Bende vardı meme ucumda partnerim emmedi
Benimkini emdi knk bişey demedi
Bilmiyorum benimki emmedi
Uçları alıyorum ortasındaki sarı incelerden bahsediyorum
Onları Zor alırsın benimki siyahlaşmıştı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?