Güncellemeler
1 yıl
Kıskançlık değildir bence , herkesin bir eksikliği vardır illaki.


Her insanda bir şeyler eksik zaten de onlardaki daha fazla göze batıyor sadece, belki de dışarıdan kusursuz (tabiri caizse) göründükleri için.
Bence bu bizim kusur arayaşımızdan kaynaklanıyor.
Olabilir mi? Belkide
Cevap
1Cevap
Gözükmüyor kıskançlık bence böyle görmek
Çünkü eksiktir gerçekten bir şeyler
bir şey eksik olduğu için
Eksik belki de
Kusursuz muş gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar