Bence kesinlikle hayır. Bakımlı olmak özbakımına önem vermektir. El ve ayak temizliği tırnak temizliği ve bakımı düzenli duş olmak ter kokmamak kılsız ve tüysüz olmak, yağlı olmayan saçlar vs. Neden makyaj yapmak zorundaymışız gibi bir algı var? hiçte zorunda değiliz.
Makyaj yapmak bakımlı olmak mıdır? Makyaj yapmayan kadın bakımsız mıdır sizce?
Bana da makyaj yapmak komik geliyo. Sanki surati sakatmis gibi boyanip geziyolar. Senin surundugun badana kisiligini veya seninle ilgili dusuncelerimi, hislerimi degistirmez ki neden makyaj yaptiklarini anlamiyorum.
Ustelik insan kendi yuzune rahatca dokunamiyo ve magazalarda kiyafetleri fondoten, ruj vs yapiyolar sinir bozucu...
Bir insanın kendine olan bakımını sadece makyajla ölçmemek gerek... Tabiki de makyaj yapmak bakımlı olmak demek değildir. Makyaj yapıp süslenip süslenip dışarı çıkıp; iğrenç kokan, bakımsız insanlarda vardır çünkü.