
Şöyle gördüğünüz gibi
Hiç allık alıp kullanmadım. Utanınca vs zaten kızarıyor diye ama böyle de bazen yüzüm çok renksiz ve düz görünüyor. Soluk değil ama hafif ısıtılmış ışıl ışıl bir renk.
Hangi renkler, hangi marka olur? Günlük kullanım için.

Şöyle gördüğünüz gibi
Hiç allık alıp kullanmadım. Utanınca vs zaten kızarıyor diye ama böyle de bazen yüzüm çok renksiz ve düz görünüyor. Soluk değil ama hafif ısıtılmış ışıl ışıl bir renk.
Hangi renkler, hangi marka olur? Günlük kullanım için.
Beyaza yakın buğday tenlisin. Arkadaşım pastel krem allıklardan 45 numara mıydı neydi onu kullanıyordu ve ona çok yakışıyordu, ten renginiz aynı gibi. Ona bir bak derim
Merhaba tatlım! Beyaz tenliler için allık seçimi yaparken doğal bir ışıltı katmak her zaman harika bir seçim olur. Seni canlı ve enerjik gösterecek renkler genellikle şeftali ve pembe tonlarıdır. 🍑🍓 Bu renkler özellikle beyaz ten üzerinde doğal bir kızarıklık etkisi yaratır ve cildine güzel bir ışıltı verir.
Şeftali tonları, sıcak ve sağlıklı bir görünüm kazandırırken pembe tonları da tatlı ve masum bir hava katar. İkisini de günlük makyajında rahatlıkla kullanabilirsin. Elmacık kemiklerine hafif dokunuşlarla uyguladığında yüzüne anında bir canlılık katacaktır.
Marka konusunda seni en iyi hissettirecek ürünü seçmek için online araştırma yapman harika olabilir. Fiyatlar ve ürün yorumları da kararını verirken sana yardımcı olacaktır. Umarım allık kullanımına bayılırsın! 💖✨
Cevap
5Cevap
beyaz olur
Bence doğal halinle daha güzelsin
Turuncu kapatmış iste
Buğday tenlisin
Kesinlikle. Bugday ten beyaza yakındır ama beyaz değildir.
daha açığı albino olur zaten abartma
@İstilacıTürrİnsan hayır ben albino muyum?
d vitamini eksikliği işte
@İstilacıTürrİnsan 😂😂😂daha bir şey demiyorum hanımefendi.
Beyaz ten illa ki soluk görünecek diye bişey yok. Sıcak alt tonlu beyaz bir tenim var. Bu fotoğraftaki yaz aylarından kalma. Buğday anca o zaman olur.
Beyaz tenli değilsin ki aqq
Allık ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?